Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag köpa för julklappar


Ämnesstartare

Ge mig ideer på vad man kan köpa för julklappar. Ska köpa till ungefär sju personer, varav två är till mina föräldrar. Ärligt talat så tycker jag att detta är jättesvårt.


   
Citera

Tycker det är omöjligt.


   
SvaraCitera

sylar:

Ge mig ideer på vad man kan köpa för julklappar. Ska köpa till ungefär sju personer, varav två är till mina föräldrar. Ärligt talat så tycker jag att detta är jättesvårt.

kan väl skriva vad dom övriga 5 har för kön, ålder samt relation till dig. budget skulle inte skada heller


   
SvaraCitera

Du borde inte. Nej.


   
SvaraCitera

två par strumpor, en cd med etype, ett paket med saffran, ett hemmagjort blandband med best of scooter, en porslinstomte och en karta över torsby.


   
SvaraCitera

Vet inte heller vad jag ska ge min morsa. Det är inget hon direkt behöver, så jag funderar på att ge bort typ kycklingar till negrer, åt henne alltså. Såg på unicef att man kan skänka pengar så att en by får råd att föda upp kycklingar eller en get så att de får mjölk och så vidare. Som tack får man ett bevis på att man skänkt pengar, och det är alltså det där "tack-brevet", som förklarar vad pengarna går till mm, som är julklappen. Låter nog lite rörigt.
Men det känns vettigare än att köpa nåt skit som hon aldrig kommer använda i alla fall...


   
SvaraCitera

köp inget då


   
SvaraCitera

ennie:

köp inget då

eller hur, tanken som räknas, såldes har jag tänkt att köpa allt möjligt till folk


   
SvaraCitera

7 svarta katter som allihopa ska heta behemoth[cute]


   
SvaraCitera

Hade inte klagat över en såndär massagedyna man sätter i en stol [rolleyes]


   
SvaraCitera

Om någon av dem dricker kaffe kan du köpa sånt där bajs kaffe från coolstuff.se [cool]


   
SvaraCitera

sylar:

Ärligt talat så tycker jag att detta är jättesvårt.

Dude, you're not alone. Jag ska köpa till fyra pers, det är tillräckligt assvårt. 😐


   
SvaraCitera

Kablash__:

coolstuff.se

Haha, orka människans ha-begär, vill ha allt på den där sidan.


   
SvaraCitera

Dessa tips kan vara vettiga, köp något:
- personen inte vågat köpa själv
- personen behöver
- något som betyder något för dig & personen tillsammans
- något du vet personen älskar (typ hon samlar på grodor, du köper en groda[smile])
- eller så fixar du en upplevelse, mina föräldrar gör sälla något tillsammans så de får biopresentkort[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

kan väl skriva vad dom övriga 5 har för kön, ålder samt relation till dig. budget skulle inte skada heller

20+, ungefär samma budget som en student som mig och familjrelation.

oggelgoggel:

Hade inte klagat över en såndär massagedyna man sätter i en stol [rolleyes]

De låter ganska dyra [sad]

Kablash__:

Om någon av dem dricker kaffe kan du köpa sånt där bajs kaffe från coolstuff.se [cool]

Haha, vad? Bajskaffe?

lilasmet:

- personen behöver

Får leta fram någon sådant tjoffs.


   
SvaraCitera