Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag nu göra..?


penja
Ämnesstartare

Somnade vid 10 eller nått. Vaknade halv 2. Trodde verkligen klockan skulle visa 5 på morgonen eller nått. Men nej, 01.24 visade den. På en lördag. Bör jag vara vaken nu? Borde jag försöka somna om. Hmmm. Känns som Um och chatten ich allt är dött. Till och med mina trogna fb-chattare verkar sova elle ha nått bättre för sig. Ååå. 


   
Citera
Ämnesetiketter
penja
Ämnesstartare

'Nehepp. 

Nu är jag partysugen. 


   
SvaraCitera

En lösning - om du är gammal nog - är att dricka lite sprit. Sömnen kommer ofta ganska lätt om man sätter i sig en del

Annars kan jag skriva om vad som helst om det hjälper! Är full, pigg och glad för omväxlings skull, så håller dig sällskap om det behövsParty


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

En lösning - om du är gammal nog - är att dricka lite sprit. Sömnen kommer ofta ganska lätt om man sätter i sig en del

Annars kan jag skriva om vad som helst om det hjälper! Är full, pigg och glad för omväxlings skull, så håller dig sällskap om det behövsParty

Tänkte kroga ikväll, men näj, slängde iväg sms i sista sekund till polarna att jag är för trött och ska glo på serier istället. Somnade 20 min senare.. Haha. 

Nu dricker dom öl och jag är hemma.... Hade tiny varit igång hade jag tagit ett glas rött och suttit där. Men det set dött ut?! 

Eller så är det min mobil som fuckar bara. För har bara kollat via mobilen. Hm. 

Hm full och glad säger du, vad har du för dig? 


   
SvaraCitera

penja:

Tänkte kroga ikväll, men näj, slängde iväg sms i sista sekund till polarna att jag är för trött och ska glo på serier istället. Somnade 20 min senare.. Haha. 

Nu dricker dom öl och jag är hemma.... Hade tiny varit igång hade jag tagit ett glas rött och suttit där. Men det set dött ut?! 

Eller så är det min mobil som fuckar bara. För har bara kollat via mobilen. Hm. 

Hm full och glad säger du, vad har du för dig? 

Dra och joina dem kanske?

Tittar på nya avsnittet av game of thrones! Så vacker melodi... Du kan u göra det också kanske om du inte redan sett den? Eller Walking dead.. Också bra. Eller Suits.

Bet mig precis i kinden två gånger i rad när jag käkar popcorn. fan vad ont det gör!


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:
Dra och joina dem kanske?

Tittar på nya avsnittet av game of thrones! Så vacker melodi... Du kan u göra det också kanske om du inte redan sett den? Eller Walking dead.. Också bra. Eller Suits.

Bet mig precis i kinden två gånger i rad när jag käkar popcorn. fan vad ont det gör!

nä alldeles för komplicerat att haka på dem nu. pga, bor på landet, dvs dålig busskommunikation osv. är svarttaxi som gäller då, men även det ligger på en 200 från mig.. 

hm, har sett ett avsnitt av games of thrones. nästan. det första. tänkte att jag skulle börja kika på serien, men var förbannat trött och somnade bort från skiten. nu känns det halvkul att glo på det igen.. känns som jag sumpat den serien, fast den kanske egentligen är bra. 

åh är också sugen på nått. inte popcorn dock. men typ, kikärtor..


   
SvaraCitera

Damn.. Lägg dig och sov när du blir trött.. Och sov tills du är pigg.. 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

S3ON:

Damn.. Lägg dig och sov när du blir trött.. Och sov tills du är pigg.. 

bra grej. 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

åh min katt är jättejobbig. hon kliver på mig. jag tar bort henne. tänk om hon kunde fatta att jag blir ledsen på riktigt..


   
SvaraCitera
Bakric

Lär dig japanska.
Där har du ett tidsfördriv som heter duga Cool


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Bakric:

Lär dig japanska.
Där har du ett tidsfördriv som heter duga Cool

Glor på true blood ist 


   
SvaraCitera

kom just hem från att ha hämtat mamma och hennes kompis pga deras bil pajadepå väg hem från dans
Är hungrig ochhar en intorkad kattspya att ta hand om i sängen
damn u kattjäkel


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

elverpigen:

kom just hem från att ha hämtat mamma och hennes kompis pga deras bil pajadepå väg hem från dans
Är hungrig ochhar en intorkad kattspya att ta hand om i sängen
damn u kattjäkel

uh Ledsen

nu är jag också hungrig. men nu är det ju helt plötsligt rätt sent..


   
SvaraCitera

penja:

uh Ledsen

nu är jag också hungrig. men nu är det ju helt plötsligt rätt sent..

funderar seriöst på att dygna
pga fattar ej hur jag skaorka upp vid fem måndag morgon om jag somnar nu :S


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

elverpigen:

funderar seriöst på att dygna
pga fattar ej hur jag skaorka upp vid fem måndag morgon om jag somnar nu :S

uh, jag klarar fan inte av att dygna haha! 

ska nog försöka sova nu jag, lycka till!


   
SvaraCitera