Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag och min pojk göra imorn? :(((( READ IIT


Kan ni inte dansa? [love]
(Förlåt, jag är sämst, men sådant är så roligt, när man dansar med killen/tjejen, så sött och fint. [blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majsmollie:

bulligt

[no-no]

trexo0:

grilla vid vattnet? mysig musik filta å käk med er så kan ni klara er länge .. ta me nåt kul spel eller nåt

Jaa, låter mys 🙂 Dock är det ju beroende vilket väder det blir


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Kan ni inte dansa?
(Förlåt, jag är sämst, men sådant är så roligt, när man dansar med killen/tjejen, så sött och fint. )

hihi helt ensamma x) ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om det regnar så kan nu ju köra wet t-shirt[wink] och om det är sol så kan ni väl bara vara topless och jämföra tuttar, typ[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

om det regnar så kan nu ju köra wet t-shirt och om det är sol så kan ni väl bara vara topless och jämföra tuttar, typ

[tard]..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ursäkta att jag är så klyschig, men knulla? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

om det är sol så kan ni väl bara vara topless och jämföra tuttar, typ

[bigsmile] mm, å slå ihjäl nåra timmar sådär....
fast om det är sol kan han ta fram sin egen kulspruta och säga "nu kan du börja springa för jag har laddat kanonen [wink] [wink]


   
SvaraCitera

ha 6?


   
SvaraCitera

Lundi:

hihi helt ensamma x) ?

Jaa, om ni inte föredrar typ pensionärsställen där man pardansar, för då kan ni ju gå till något sådant ställe (om sådana finns på riktigt? [tard]), askul, då ni lär vara de enda unga där. [bigsmile]
Annars kan ni ju tard-dansa till exempelvis "Wanna Be Startin' Something" av Michael Jackson, du vet den där "Mama see, mama sa, mama coo sa". [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

[tard]

kanske inte lika kul för tjejer som för killar[blush]

Majsmollie:

mm, å slå ihjäl nåra timmar sådär....
fast om det är sol kan han ta fram sin egen kulspruta och säga "nu kan du börja springa för jag har laddat kanonen

skulle inte bangat[wink]
hon kanske gillar regn?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Ursäkta att jag är så klyschig, men knulla?

inte kul att bara göra det hela dagarna i en vecka? :((( [blush]

Majsmollie:

mm, å slå ihjäl nåra timmar sådär....
fast om det är sol kan han ta fram sin egen kulspruta och säga "nu kan du börja springa för jag har laddat kanonen

asså LOL XD

INTE SOM DUUU:

ha 6?

läs ovanovan [blush]

Barnbidrag:

(om sådana finns på riktigt? ), askul, då ni lär vara de enda unga där.
Annars kan ni ju tard-dansa till exempelvis "Wanna Be Startin' Something" av Michael Jackson, du vet den där "Mama see, mama sa, mama coo sa".

Hahaahhah omg. Jadu .. vore spännande att prova på x)


   
SvaraCitera

Lundi:

Hahaahhah omg. Jadu .. vore spännande att prova på x)

Hahahaha, ber om ursäkt för att jag inte har speciellt många förslag. [sad] Fika är ju mysigt, men om man fikar med sin partner kan det bli lite trist, då man oftast redan vet så mycket om denne, och inte har något att prata om, stillasittande. [confused][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

inte kul att bara göra det hela dagarna i en vecka? :((( [blush]

Nja... Det vet jag väl inte. [cute] Annars funkar det alltid att supa [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Hahahaha, ber om ursäkt för att jag inte har speciellt många förslag. Fika är ju mysigt, men om man fikar med sin partner kan det bli lite trist, då man oftast redan vet så mycket om denne, och inte har något att prata om, stillasittande.

Jaaaaaa fika är mysigt men håller med du säger haha. Jag har dessutom bakat en massa så vi har fikat en massa hemma (a)

Jonnybravo91:

Nja... Det vet jag väl inte. Annars funkar det alltid att supa

jag är 16, läs min andra tråd [blush]


   
SvaraCitera