Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag prioritera?dator,kläder,bil eller lägenhet?


Ämnesstartare

Nu har jag lite beslutsångest,jag känner att jag är i stort behov av en ny dator då min laptop blivit helt störd.Har även ett behov av nya kläder för jag ser ut som en avdanad hiphoppare lika mycke som jag behöver reparera/köpa ny bil då min är paj.Mitt sista alternativ är att försöka få ett rum med egen ingång att flytta till istället för att vara inneboende där jag är nu så jag får ett eget ställe som är närmare skolan där jag får vara ifred.

Vad ska jag pria? [sad]vill ha allt![sad]Vad skajag lägga pengarna på?Ska maila på nåra ställen där jag kan tänka mig bo,men bara tillfälligt,om ett halvår/år kan jag få en studentlägenhet som är fräsch istället,så känns dummt att lägga pengar på möbler jag kanske inte behöver eller så sen[sad]tips och råd tack!


   
Citera
Ämnesstartare

Tänk på att om du fixar din bil kommer du behöva betala för bensin och resa, men det måste du iofs med om du åker kollektivtrafik, i guess?

Kläderna du har nu kan du leva med, du kanske ska satsa på lägenhet.. och om det tar lång tid, fixa datorn så länge. Se till att du spararspararsparar samtidigt.


   
SvaraCitera

MAT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

MAT

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du får älv helt enkelt skriva upp för och nackdelar medallt och sen bestämma [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera