Aviseringar
Rensa alla

VAD SKA JAG RÖSTA PÅ?


Ämnesstartare

isola:

Vill ju höra vad folk tycker. Skulle ej rösta på hälften av dessa ändå. Skulle tagit med alla partier jag kom på om det funnits fler pollalternativ.

Vad är vitsen med att göra en poll om du ändå inte tänker följa resultatet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Rösta på SD. Även om du inte håller med i frågorna som exempelvis ökad hjälp i närområdena, minskad överstatlighet och kärnkraft så är det en röst för demokrati och yttrandefrihet. Media, vänstern, och etablissemanget har under hela valrörelsen försökt tysta ner och inte låta SD komma till tals. . Själv tvekade jag länge på att rösta på SD pga att jag inte tyckte deras toppkandidater var tillräckligt bra och att jag inte heller var säker på ifall jag var lika eu-kritisk som SD. Men i slutändan så fick medias lögner och vänsterns försök till nedtystning mig att lägga rösten på SD. Folk har rätt till att få sanningsenlig information i media och rätt till att få höra vad alla partier tycker i olika frågor. Därefter kan man få bestämma sig, det är vad demokrati och yttrandefrihet handlar om, så ser det inte ut idag.

En röst på SD är därför en röst mot antidemokratiska protester, mot nedtystning av politiska motståndare, mot smutskastning och lögner i media och för demokrati och yttrandefrihet.

SD blir det ju inte då de är alldeles för förblindade av sitt invandrarkritiska tänkande för att ta några vidare rationella beslut. Sedan vore det att sparka mitt eget kön rakt i vaginan också, känner jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Agahnim:

Vad är vitsen med att göra en poll om du ändå inte tänker följa resultatet?

isola: input. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lutar åt FI, vänster, miljö eller djuren. Uhu måste gå snart så måste bestämma mig. 


   
SvaraCitera

Exner:

Om alla hade tänkt så, hade Fi aldrig haft någon möjlighet att komma in.

Förvisso, men de har ändå under en längre tid kampanjat osv och därmed stadigt växt i opinionsundersökningar, djurens rätt har jag inte över huvudtaget hört någon från, att de magiskt skulle hoppa över spärren i europavalet är osannolikt, att fi gör det visar mätningar är relativt sannolikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt förutom fi. Galningar 


   
SvaraCitera

isola: SD

Du skulle vara välkommen Isola! Jag vet att du är vettig 🙂


   
SvaraCitera
mynona

isola: FI

Jag övervägde länge den. De kommer troligtvis att komma in. 

isola: vänster

De är ett klart och pålitligt vänsteralternativ. Problemet är att de är EU-negativa, och detta är ju EU-valet och inte riksdagsvalet. 

isola: djuren

De kommer nog inte in, och djurskyddet prioriteras även av andra partier. Men du ska ändå välja det om du tror att du annars skulle ångra dig efteråt. 

Du bör välja det alternativ som du tror att du annars skulle ha ångrat att du inte röstat på! Den instinkten pekar på. Vad blir det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rösta på fi, bara det partiet som vill ha jäm tälldhet 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tkr sd passar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vrf e inte fp med? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: SD blir det ju inte då de är alldeles för förblindade av sitt invandrarkritiska tänkande för att ta några vidare rationella beslut. Sedan vore det att sparka mitt eget kön rakt i vaginan också, känner jag.

Lite det jag misstänkte. Var värt ett försök iallafall. Men vad tycker du i de olika centrala EU-frågorna då? Överstatlighet kontra mellanstatlighet. EU-medlemskap kontra utträde. Kärnkraft kontra enbart förnybara energikällor. Ökat försvarssamarbete kontra nationellt försvar. Bespara sig ur den ekonomiska krisen kontra satsa sig ur den ekonomiska krisen. Kommunism kontra socialdemokrati kontra liberalism kontra högerpolitik. Vad väljer du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Du skulle vara välkommen Isola! Jag vet att du är vettig 🙂

Vi Sverigedemokrater vet ju dessutom att alla innerst inne egentligen är Sverigedemokrater, det är ju bara det att vissa inte insett det ännu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
Vad i helvete är djurens parti

haha, precis vad jag tänkte, explain this shit


   
SvaraCitera
time
 time

NiklasW:
Vi Sverigedemokrater vet ju dessutom att alla innerst inne egentligen är Sverigedemokrater, det är ju bara det att vissa inte insett det ännu.

Ska försöka ignorera att jag kräks i munnen och förklara än en gång att många väljer att inte vara en sverigedemokrat för att SDs politik går helt tvärtemot vad som är bra för dem. 


   
SvaraCitera