Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag säga till henne?`


calavera:

Vill ju inte skrämma bort henne! Hon är så otroligt försynt och söt. Skulle verkligen inte kunna fråga något sådant.

Men det är ju det du vill. [wink]


   
SvaraCitera

Hej, vad görs?[cute]


   
SvaraCitera

HEY DO YOU WANNA DO SOMETHING?
sen är det upp till henne typ.

I THINK YOU*RE THE CUTEST GIRL I HAVE EVER SEEN bla bla...
kommer det från hjärtat så märks det. le mycket, brukar funka.
Är du för feg för att ta första steget så funkar ALKOHOL [smile] men drick med måtta så har du kontroll över vad du säger och gör

calavera:

Hon pratar extremt begränsad engelska dessutom. Lite jobbigt.

[confused]

Underbarnet:

Är hon thai, så behöver du bara ge henne lite pengar.

Hemskt men brukar fungera. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Do you take creditcard =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för några seriösa svar i alla fall! Det gick hur bra som helst! 😀

Gick dit idag på dagen när det var helt tomt på folk. Frågade vad hon gillade för dricka och så beställde jag två sådana och frågade om hon ville hålla mig sällskap. Så snackade vi en stund och sedan frågade hon om jag ville åka med henne in till staden i morgon. Och sedan bestämde vi även att vi skulle promenera på stranden i kväll när hon slutade. Vi pratade jättelänge, typ 2 timmar. Tycker det gick galant! 🙂

Fick veta att hon är 25 år gammal (hade gissat på typ 19-20! Gotta love asians) och muslim. Fan va häftigt att ha en liten romans med en muslim! <3

Jag befinner mig i Vietnam om någon undrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Do you (peka på henne) want to fuck (jucka i luften) with me (peka på dig) ?

[y]


   
SvaraCitera

Possibly maybe:

Är du för feg för att ta första steget så funkar ALKOHOL [smile] men drick med måtta så har du kontroll över vad du säger och gör

måtta e för töntar [blush][cool] ... drick ordentligt! [wink]


   
SvaraCitera

calavera:

Jag befinner mig i Vietnam om någon undrar.

ojag sverige [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gah, det hela är lite besvärligt!

Jag bor i ett hus, i ett sorts villaområde och restaurangen är endast för folk i här området. Det är lite känsligt sådär att eftersom jag är "a customer" och det är viktigt att alla som arbetar här är professionella så kan hon t.ex. inte följa med hem till mig för hon skulle få sparken om någon såg det (det går sjukt mycket vakter över allt här på området).

Så vi får gott vänta tills kvällstid innan vi kan umgås. Segt som fan! Fast nu är det ju kvällstid och om en kvart slutar hon jobba så då ska vi gå på stranden!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Najsly dun, my man. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Do you (peka på henne) want to fuck (jucka i luften) with me (peka på dig) ?

LOL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

calavera:

rågade vad hon gillade för dricka och så beställde jag två sådana och frågade om hon ville hålla mig sällskap.

Respect! [bigsmile]


   
SvaraCitera

XDIGGX:

LOL

Skulle funkat på mig ialla fall.. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera