Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag säga till honom!?


Ämnesstartare

Hejsan! Jag och en kille som jag kände redan innan började smsa hur mkt som helst i slutet av september. Vi var med varann en dag efter nån vecka. Först hemma hos honom, sen frågade han om han kunde komma till mig. [smile]
Från början när vi bara smsade och pratade på skolan va det liksom: BARA KOMPISAR!! [party]
Aja... Den kvällen blev jag liksom... kär[love]
Dagen efter visade det sig att han gillade mig oxå. [rolleyes]
Vi har smsat massor, varit med varanda rätt mkt och skrivit i smsen att vi älskar varann... Men det har inte hänt nåt mer![n]
Visst, när vi är med varann brukar han hålla om mig när vi är utomhus. Och vi ligger/sitter jäääkligt tätt om vi kollar på film eller tv. Men det händer inget mer än det...
Jag vill! Men jag e fan osäker på om han vill... Alla säger att det är klart att han vill, men tänk om de inte e så!
Det har varit såhär i flera månader nu...
Jag är sjukt jävla feg, och kan oftast inte säga saker rätt ut.. Vi har pratat lite om det, och han lovar att han e mkt fegare än mig. Hur nu det går till..[chocked]
Jag vill verkligen inte skrämma bort honom genom att ta upp det igen... Att det måste hända nåt snart... ååååh... Jag älskar honom! [love]

Men hjälp! Vad ska jag säga till honom?! jag måste ju säga nåt, eftersom han tydligen e ännu mer feg än mig..


   
Citera
Ämnesstartare

..


   
SvaraCitera

hur svårt är d att kyssa han om ni nu sitter så nära och gullar?


   
SvaraCitera

säg att du är på smällen med hans barn [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

hur svårt är d att kyssa han om ni nu sitter så nära och gullar?

Är som sagt väääldigt feg...[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

säg att du är på smällen med hans barn

hahahhahaha, clever[wink]


   
SvaraCitera

qwertyuip:

Är som sagt väääldigt feg...

jag är oxå fruktansvärt feg men hade jag fått tillfälle att kyssa den jag tycker om om jag satt såpass nära så skulle jag tatt den,dock inte antastat,bara en kyss.(fast skillnaden är att jag vet att han inte tycker om mig,så man vill ju inte gå på så man får en käftsmäll ;( )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni har ju känslorna, och du vill bli ihop och påbörja något fysiskt... se det på den ljusa sidan! - det är vanligare att man blir ihop med någon och pökar och SEDAN får reda å att killen/tjejen inte var så megaförtjust! Så se det positivt, om ni är blyga så kanske det passar bäst med små små steg. men om han själv bjöd över sig till dig så tror jag inte han är så blyg som han verkar, pröva så ska du se att det fixar sig!


   
SvaraCitera

Är det första förhållandet eller något i den stilen? Se till och gör något innan det är försent. Tänk om killen hade dött imorgon, hade du inte ångrat dig?

Som min avlidna gammelmormor sa; det enda man ångrar som gammal är allt man inte gjort.


   
SvaraCitera

Skriver just nu på en novell om när jag blev tillsammans med mitt ex. Då visste vi båda att vi gillade varandra lite. Vi satt i en säng och tittade på film en kväll, precis som du skrev att ni gjorde. Vi lutade oss också mot varandra men inget mer hände under filmens gång.

Men sen när filmen var slut så la sig hon raklång ner i sängen och blundade för hon va trött. Då la jag mig jämte henne och la en arm om henne. Sen så började vi kramas lite. När vi kramades så började vi stryka kinderna mot varandra och våra läppar kom närmare varandra för varje gång. Till slut så snuddade våra läppar varandra lite och då lät hon öppna sin mun lite och då visste jag ju vad hon ville och kysste henne.

Så om man kramas så kan man ju ganska diskret se till att situationen utvecklas till något sånt (: Fast när man väl kommer dit så får man också våga [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Är det första förhållandet eller något i den stilen?

Well... jag har inte varit tsm med någon på väääldigt länge...
Å man kan ju inte säga att jag e erfaren direkt [crazy]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera