Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag skriva till honom?


Jag är på g med en kille. Eller vi är lite mer än på g fast vi är inte tillsamans än. Det är fortfarande ett "spel". Men han har inte hört av sig på ett par dagar, så då tänkte jag smsa honom. Men vad ska jag skriva? Jag vill träffa honom, men jag vill veta om han är lika intresserad som jag är.

Så, tips på vad jag ska skriva?


   
Citera

nessah:

tips på vad jag ska skriva?

Sluta spela, din jävla idiot, och kom hit i stället.


   
SvaraCitera

Fagerjärn:

Sluta spela, din jävla idiot, och kom hit i stället.

Fint. Fast jag hade föredragit nått mer romantiskt att skriva till honom.. [zzz]


   
SvaraCitera

"Jag vill knulla"


   
SvaraCitera

om han inte har hört av sig så vill han kanske inte ha något med dig att göra? [smile]


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

om han inte har hört av sig så vill han kanske inte ha något med dig att göra?

Fast sist vi träffades så sa han precis innan han skulle gå "Vi träffas snart igen". Han kanske är lite blyg eller nått, inte vet jag.


   
SvaraCitera

nessah:

Fast sist vi träffades så sa han precis innan han skulle gå "Vi träffas snart igen". Han kanske är lite blyg eller nått, inte vet jag.

Kanske så blyg att han inte vågar säga att han aldrig vill se dig igen? [smile]


   
SvaraCitera

mms:a pics på dina boobisar [blush]


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Kanske så blyg att han inte vågar säga att han aldrig vill se dig igen? [smile]

Du som kanske är expert på sådant, kan du förklara detta för mig:

Man bjuder upp en tjej till dans, hon följer villigt med. Man dansar en stund med henne och hon frågar vilken skola och vilken linje man går och får förstås samma fråga tillbaka. Sedan ursäktar hon sig med att hon är trött i benen och att det var därför hon satt från början, men säger att hon hittar en sen, vilket hon inte gör. Sedan när man tittar åt hennes håll så tittar hon antingen i mobilen eller åt ett annat håll. Vad är dealen? Ska man dissa kan man väl göra det rätt ut istället för att inge någon sorts förhoppning-.-


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

mms:a pics på dina boobisar

Haha, det skulle jag vilja göra. Men grejen är att man vet aldrig vem som håller i hans mobil. Sist jag smsade till honom läste vår gemensame kompis smset först. Vilket var lite pinsamt för mig sen..


   
SvaraCitera

Nachac:

Ska man dissa kan man väl göra det rätt ut istället för att inge någon sorts förhoppning

Hon försöker väl vara snäll genom att ändå tacka ja till dansen och tror kanske till och med att du tror på hennes lögner. Hon inser inte att hon faktiskt gör det värre än det kunde ha varit


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Hon försöker väl vara snäll genom att ändå tacka ja till dansen och tror kanske till och med att du tror på hennes lögner. Hon inser inte att hon faktiskt gör det värre än det kunde ha varit

Hade det då inte räckt med att hon var trött i benen? Onödigt att lägga till "jag hittar dig." Det skumma var också att någon som hon dansade med sen nästan undvek henne och påstod för mig att hon ville dansa med mig.


   
SvaraCitera

Nachac:

Hade det då inte räckt med att hon var trött i benen? Onödigt att lägga till "jag hittar dig."

Som sagt, tjejen var antagligen tard och trodde att det var snällare att göra så.

Nachac:

Det skumma var också att någon som hon dansade med sen nästan undvek henne och påstod för mig att hon ville dansa med mig.

Antingen är hon velig eller så försökte den andra typen vara rolig?


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Som sagt, tjejen var antagligen tard och trodde att det var snällare att göra så.

Supply and Demand:

Antingen är hon velig eller så försökte den andra typen vara rolig?

Fan vet. Var mest intresserad av scenariot i antropologiskt syfte, då hon inte direkt var den enda fisken på dansgolvet.


   
SvaraCitera

Nachac:

då hon inte direkt var den enda fisken på dansgolvet.

[y]


   
SvaraCitera