Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag ta mig till?(seriös tråd)


Ämnesstartare

Blivande_japan:

brukar jag göra, utom pinnen

Kan förstå att folk äter hela päron, även om jag inte äter hela själv.

Blivande_japan:

samma med äpplen[party]

Kan inte förstå! [tard]
Tycker det smakar hemskt när man råkar bita i huset. Fast kärnorna kan nog vara bra, man får ju i sig lite vitamin B-17 och cyanid. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

tryck ner det i halsen så du kvävs

HAHA

Kasta den in i papperskorgen kanske, dumbass.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IQFreak:

Absolut inte, kasta därifrån du ligger!

jo näre jag missar[sad]

bourgeoisie:

men kasta! :S duuuuh.

man ser bara halva papperskorgen ändå[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

man ser bara halva papperskorgen ändå[sad]

är inte svårt [no-no] äta upp hela funkar också.


   
SvaraCitera

Myksa:

Kan inte förstå! [tard]
Tycker det smakar hemskt när man råkar bita i huset. Fast kärnorna kan nog vara bra, man får ju i sig lite vitamin B-17 och cyanid. [party]

jo, egentligen är det lite småäckligt, fast äter inte äpplen som normala människor utan från ena änden till den andra så äter inte kärnhuset helt.

Började med det dels av lathet, dels för att det är smidigt när man åker kollektivt i typ en timme och dels för att man blir mättare[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Började med det dels av lathet, dels för att det är smidigt när man åker kollektivt i typ en timme och dels för att man blir mättare[y]

Finns inga nackdelar! [smile]
Ja förutom cyaniden då men det är nog inga farliga mängder.

Intressant sidohistoria är att om man ger apor på skansen (exempelvis) en vanlig banan så skalar de och äter som vi gör.
Ger man dem ekologiska (som inte badat i bekämpningsmedel) så äter de med skal och allt.
Jag har länge tänkt att jag ska försöka äta skalet på en ekologisk banan men det har inte blivit av. Skalet på de vanliga smakar ju pest...


   
SvaraCitera

Gör ett nytt.


   
SvaraCitera

Lindblom:

tryck ner det i halsen så du kvävs

instämmer. tycker du verkar va lite dryg[zzz]


   
SvaraCitera

Myksa:

Intressant sidohistoria är att om man ger apor på skansen (exempelvis) en vanlig banan så skalar de och äter som vi gör.

smarta djur![y]


   
SvaraCitera

...Och samtidigt dör massor av människor i haiti hela tiden[zzz]

Mitt råd, käka upp kärnhuset med, den lilla kvisten på topen kan du bara kaste iväg eller gömma under lakanet!


   
SvaraCitera