Aviseringar
Rensa alla

vad ska man äta när man gymmar


smosha
Ämnesstartare

jo som sagt har börjat gymma vad kan man äta? innan efter gympasset jag vill få ganska stora magrutor till sommaren ska jobba hårt för att få fram dem 


   
Citera

glass, godis & chips


   
SvaraCitera

S3ON:
glass, godis & chips

Detta plus mcfeast


   
SvaraCitera

Aa du kan göra situps i evigheter utan att det ger resultat. Visst du får förbättrad bålstyrkanoch magmuskulatur men vill du ha synliga rutor ska du deffa. Vill du större ska du bulka och du kan inte göra båda samtidigt. Bulka upp dig till önskad vikt, tunga vikter, få reps mycket protein (ägg, rött kött, kyckling, fisk) och byt ut bakelser mot frukt, chips mot nötter. Och för att nå resultat ska du träna MINST fyra dar i veckan. Är du nybörjare ska du inte göra detta men se ändå till att öka stegvis så att du inom ett par månader kan köra iallafall fyra pass i veckan. 40 min aktiv träning är tydligen det optimala, för du vill inte bli övertränad, 40 är standard.


   
SvaraCitera

fokusera på protein och bra kolhydrater kompis


   
SvaraCitera
reben

bra protein oxo = )


   
SvaraCitera

Zerafina:

Detta plus mcfeast

Originalmål @Max Icke!


   
SvaraCitera

S3ON:

Originalmål @Max Icke!

nej, max burgare är så tråkiga! 

burger king tycker jag är allra bäst! 


   
SvaraCitera
Cobrak

Usa's bix size meal 


   
SvaraCitera

Träningsguiden;steg;

1. Sätt dig bekvämt

2 inse att du är jätte sugen på något.

3 inse att du inte har det hemma

3 gå och köp.det

4 gå hem

5 återta position och ät nu det du köpte.Tumme uppGlatt skålande


   
SvaraCitera

Ät bara bananer, typ 10 till frukost sen dubblar du för varje ytterliggare måltid. Get ripped in

 2 weeks. Bananer har mkt magrute framkallande ämnen. Typ muskulumin och bålstyrketenin.


   
SvaraCitera

smosha: jag vill få ganska stora magrutor

ät rutiga saker

typ rågrut


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

typ inget det har ändå ingen betydelse.


   
SvaraCitera

Stekaren:
Aa du kan göra situps i evigheter utan att det ger resultat. Visst du får förbättrad bålstyrkanoch magmuskulatur men vill du ha synliga rutor ska du deffa. Vill du större ska du bulka och du kan inte göra båda samtidigt. Bulka upp dig till önskad vikt, tunga vikter, få reps mycket protein (ägg, rött kött, kyckling, fisk) och byt ut bakelser mot frukt, chips mot nötter. Och för att nå resultat ska du träna MINST fyra dar i veckan. Är du nybörjare ska du inte göra detta men se ändå till att öka stegvis så att du inom ett par månader kan köra iallafall fyra pass i veckan. 40 min aktiv träning är tydligen det optimala, för du vill inte bli övertränad, 40 är standard.

Högreps funkar bättre för att bli stor faktiskt. Och vadå minst 4 gånger i veckan? Det är individuellt. Jag fick t.ex bäst resultat av 2-3 gånger i veckan.


   
SvaraCitera

Barbar:

Högreps funkar bättre för att bli stor faktiskt. Och vadå minst 4 gånger i veckan? Det är individuellt. Jag fick t.ex bäst resultat av 2-3 gånger i veckan.

Minst fyra gånger i veckan. Jag sa det och jag står fast vid det. Det funkar bäst för mig och så är det med den saken. Nej du ska köra så tungt att du bara pallar 8 reps per set.


   
SvaraCitera