Aviseringar
Rensa alla

vad ska man göra?


Ämnesstartare

Vad är det som gör att killar ska komma på ursäkter om allt möjligt hela tiden?

En kompis till killen ringde och ville att han skulle komma på någon fest tror jag att det var. Jag fråga om jag fick följa med. näe du har reklamen att sortera(han hade inte sagt något på hela dagen om den där satans reklamen). Sen sa att jag inte få se han åka BMW för det förstör hans heder. ofta jag bryr mig jag kommer inte precis ställa mig och ta kort och skratta åt han för det. Det är inte första gången han gör detta. Han sa också att han aldrig får göra något ensamt. Nähä inte alls då.

Ska jag bara låta detta rinna ner i sanden och inte bry mig så mycker eller vad ska jag göra?


   
Citera

Han verkar lite dum i huvudet.


   
SvaraCitera

Orka honom.


   
SvaraCitera

Han verkar väldigt dum i huvudet tycker jag


   
SvaraCitera

Fejlarn:

Han verkar lite dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Han verkar väldigt dum i huvudet tycker jag

Jasså?[surprised]


   
SvaraCitera

devil666:

Jasså?

ja han kan ju uppenbarligen inte änns vara ärlig om småsaker


   
SvaraCitera
Hando

Döda honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ja han kan ju uppenbarligen inte änns vara ärlig om småsaker

Vad är det han döljer då?


   
SvaraCitera

devil666:

Vad är det han döljer då

vet ej. det får du fråga honom [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

vet ej. det får du fråga honom

Får jag inget vettigt svar på ändå så det är nog lika bra att det rinner i sanden och jag låter det vara. Älskar han otroligt mkt oc vill inte att det ska ta slut mellan oss, men det var ju så längesen vi gkjorde något tillsammans. Vet inte vem jag ska prata med. Han blir så sur när man försöker prata om det. Mamma säger att jag ska göra slut och hans mamma säger att jag ska prata om det. ajja..


   
SvaraCitera

dryg jävel, orka.


   
SvaraCitera

devil666:

Får jag inget vettigt svar på ändå så det är nog lika bra att det rinner i sanden och jag låter det vara.

Tyvärr men att låta det rinna ut i sanden skulle nog vara bäst. Om jag får göra ett antagande så lär han ändå för eller senare börja ljuga om värre saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Tyvärr men att låta det rinna ut i sanden skulle nog vara bäst. Om jag får göra ett antagande så lär han ändå för eller senare börja ljuga om värre saker.

Näe det hoppas jag verkligen inte att han kommer göra. Då ska jag låta det rinna ut i sanden. Får nog reda på det han döljer i slutändan ändå


   
SvaraCitera

devil666:

Får nog reda på det han döljer i slutändan ändå

det brukar ju vara så


   
SvaraCitera