Aviseringar
Rensa alla

Vad ska man göra?


Ämnesstartare

Hej, det är så att jag och en tjej har träffats en gång utanför skolan då gick vi till ett ställe med 2 andra och det var roligt och vi gillar varandra så vi hade tänkt att göra något bara hon och jag, men ingen av oss vet vad vi ska göra har ni några förslag (13år och vill INTE gå på bio)


   
Citera
Ämnesstartare

GlaedrsEldunari:

(13år och vill INTE gå på bio)

Vad brukar du göra med dina killkompisar då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt möjligt men asså vi typ hänger och sånt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle helst ville göra nånting så det inte blir tyst eller pinsamt..


   
SvaraCitera
FTH039

Var ute. Ät glass och lek i parken. Det skulle jag göra än i dag i alla fall, och jag är 20. Ni kan skratta åt folk och knuffas lite. Som man brukar göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dra henne i håret till din grotta [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är det ju tillräckligt varmt för att ha picknick så det röstar jag på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Nu är det ju tillräckligt varmt för att ha picknick så det röstar jag på.

Du vet inte vart jag bor...

Iiaf så är det i östersund och just nu när snön håller på att smälta bort ser det ut som ett helvete om man ska ha picknick någon stans..

YaBasta:

dra henne i håret till din grotta

Skärp dig, har ni inget bättre för er i era liv eller?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GlaedrsEldunari:

Iiaf så är det i östersund och just nu när snön håller på att smälta bort ser det ut som ett helvete om man ska ha picknick någon stans..

Too bad.[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GlaedrsEldunari:

har ni inget bättre för er i era liv eller?

nej, hadde tråkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta, du gör sådana inlägg hela tiden, du verkar har tråkigt ofta.

Om ni var i min situation, vad skulle göra?


   
SvaraCitera

fråga henne om hon vill komma hem till dig och om hon vill det och när ni är hemma hos dig så tar du av henne kläderna och börjar knulla som en slagerbög 😛 funkar inte det så är det bara att klubba ner na med kuken och annal knulla henne 😛


   
SvaraCitera

se på film


   
SvaraCitera

GlaedrsEldunari:

Allt möjligt men asså vi typ hänger och sånt..

Vet att det kanske är en överraskning men tjejer gillar att göra ungeför samma saker som killar, speciellt om det är med en kille dem gillar [wink]

Spela fightingspel på x-box och låt henne vinna lite, det är viktigare att ni har kul än att du visar hur grym du är på spelet.

Kolla kul klipp på youtube, tjejer har humor och kan skratta med.

Gör saker du tycker är kul, gillar hon inget som du gillar kommer ni nog inte passa så bra ihop ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, lirar aldrig xbox bara dator, men om man skulle tex kolla på youtube, vad ska man säga dårå? "vill du hänga med hem till mig och kolla på youtube"?


   
SvaraCitera