Aviseringar
Rensa alla

Vad ska man göra?


GlaedrsEldunari:

vad ska man säga dårå?

Visst, asså det viktiga är inte att hitta på en bra anledning, utan att du frågar överhuvudtaget. Du kan fråga om hon vill gå på promenad och mata änder, gillar hon dig kommer hon säga ja ändå för hon skiter i vad ni gör, bara ni gör det TILLSAMMANS.

Annars gå på kafé, eller djuraffären, eller fråga om hon vill hjälpa dig sortera dina kläder.. Det måste inte vara något speciellt, det viktiga är att ni har tid att småprata.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GlaedrsEldunari:

13år och vill INTE gå på bio)

varför inte bio? det är ganska enkelt och efter bion kan ni ju gå hem till dig exempel o då kan du bjuda på fika o mysa eller spela nått spel.
Enligt mig tycker jag bio är en väldigt bra grej att göra, det är vanligt och de flesta gillar att titta på film, sen pratar man om filmen o diskuterar, man får nått gratis o prata om. [bigcheers]


   
SvaraCitera

jag känner glaedrs eldunari och han vill inte gå på bio för han gillar inte 2 timmar pinsam tystnad......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som rasse sa så undviker jag helst 2 timmars tystnad..

Kanske bara ska fråga om hon typ vill gå på en promenad och så kanske hittar på något att göra, tack för alla svaren men fortsätt att komma med förslag[y]


   
SvaraCitera

Ett fik? Bjud hem henne till dig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev dissad[cry][cry]

Och det var dumt av mig att ens gilla en tjej i min klass för det har ju varit lite stelt.. Och nu är en av mina bästa kompisar tsm med henne, Och när jag sa för länge sedan att hon gillade mig blev han arg på mig.. ibland är han så jävla dryg. However.. Så även om ni inte är intresserade så vill jag att ni ska kolla på det här :

Hon skrev alltså till mig som anledning till att hon helt plötsligt var typ "Jag gillar ingen" Och jag frågade ju varför och så efter som hon innan sagt "Gillar dig<33" osv. Hennes svar blev iaf ungefär (Kommer inte riktigt ihåg)

"Typ under den här tiden tog min farfar självmord och bla bla kommer inte ihåg och att hon hade haft det jätte jobbigt och att det hade hänt något som "Kommer krossa hennes hjärta om hon säger det" Då tänkte jag "jaha om du kan tänka på det som du uppenbarligen gör eftersom du skriver att dit hjärta skulle krossas" Jag tänkte att hon kanske hade blivit våldtagen eller något men jag tror inte hon har det.

Jag tyckte att hon kunde säga vad saken var men det sa jag inte till henne.

^ Känns som en lögn tycker jag vad tycker ni?

Det känns som att hon ljög för mig hela tiden och ändå inte eftersom hon skrev ju typ att hon gillade mig.. Hon sa ju att hon ville träffas och sen helt plötsligt och jag menar verkligen plötsligt det var liksom poff och hon svarade inte. Jag har tänkt på om det var att Wille (killen som hon är tsm med atm) Men jag vet inte, har ni något som ni tror kan ha hänt?

När jag berättade för min kompis att jag var kär i henne för längesedan sa han att han också blev det ungefär 1,5 vecka senare, efter 4 veckar blev min kompis Wille kär i henne. Efter att jag berättade för wille att hon gillade mig började han hålla på med henne jätte mycket. Så det kändes som att det var en tävling för han, och nu är han kaxig för han vann. Och han sa att en annan kille i vår klass höll på med henne och jag har inte ens märkt av det men tydligen tycker han att det är helt okej att hålla på med andras tjejer men inte om någon håller på med hans..

Några frågor? Vill gärna se vad ni tycker om situationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GlaedrsEldunari:

Typ under den här tiden tog min farfar självmord och bla bla k

blabla? var det blabla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GlaedrsEldunari:

bla bla kommer inte ihåg


   
SvaraCitera