Aviseringar
Rensa alla

Vad ska man göra om man är kär i en kille som är 4-5 år äldre?


Leinzz
Ämnesstartare

Hej! Asså jag dör snart här. Jag är 13. Jag var på en fest med mina föräldrar och mina systrar. Asså gud så snygga killar det var där. Men en av dom var riktigt ssnyyggg gööössh, och snäll, vi pratade inte så mycket men han var så söt och snäll, vi tittade på varandr jättemånga gånger och vi bara log i 3 sekunder typ så tittade vi bort. Sen frågade hans kusin mig om jag gillade Jonathan som vän (killen jag gillar). Så sa jag, : Ja varför inte. Så kom Jonathans bror och frågade om jag ville dansa med Jonathan ahah. Jag bara: Nejjj?????  Sen festen har jag chattat med honom ganska mycket, jag gillar honom så mycket. jonathans bror, Jimmy alltså, han är tillsammans med min syster Celine. Jag bad henne skriva till Jimmy att jag gilla jonathan. Jimmy sa att jag skulle säga det till jonathan, men så sa han det själv... så sa jonathan till Jimmy och Celine: Jag är mycket äldre än henne. Asså jag dog nästan. Ja vi är unga då tänker man så, men asså min pappa är liksom 9-10 år äldre än min mamma. VARFÖR TÄNKER JAG SÅ HÄR. Vad ska jag göra. Han hatar säkert mig nu -.- Så trög jag är ....


   
Citera

Asså lol!! Han hatar nog inte dig. Det är sjukt många småtjejer som får crush på äldre killar enligt min egen erfarenhet. Bara att acceptera att han tycker du är för ung, det är inget personligt emot dig.


   
SvaraCitera

Leinzz:
Hej! Asså jag dör snart här. Jag är 13. Jag var på en fest med mina föräldrar och mina systrar. Asså gud så snygga killar det var där. Men en av dom var riktigt ssnyyggg gööössh, och snäll, vi pratade inte så mycket men han var så söt och snäll, vi tittade på varandr jättemånga gånger och vi bara log i 3 sekunder typ så tittade vi bort. Sen frågade hans kusin mig om jag gillade Jonathan som vän (killen jag gillar). Så sa jag, : Ja varför inte. Så kom Jonathans bror och frågade om jag ville dansa med Jonathan ahah. Jag bara: Nejjj?????  Sen festen har jag chattat med honom ganska mycket, jag gillar honom så mycket. jonathans bror, Jimmy alltså, han är tillsammans med min syster Celine. Jag bad henne skriva till Jimmy att jag gilla jonathan. Jimmy sa att jag skulle säga det till jonathan, men så sa han det själv... så sa jonathan till Jimmy och Celine: Jag är mycket äldre än henne. Asså jag dog nästan. Ja vi är unga då tänker man så, men asså min pappa är liksom 9-10 år äldre än min mamma. VARFÖR TÄNKER JAG SÅ HÄR. Vad ska jag göra. Han hatar säkert mig nu -.- Så trög jag är .... 

Hur gammal är han?


   
SvaraCitera
Leinzz
Ämnesstartare

Knekten:

Hur gammal är han?

Han är 18 gahahhahhahahahhahahahhaha


   
SvaraCitera

Knekten:

Hur gammal är han?

ja om hon är 13 och han är 4-5 år äldre så är han väl 17-18

mvh snille


   
SvaraCitera
Yaren

Tråkigt, men du får hitta killar i din egen ålder när du är så ung. Ju äldre man bli, desto mindre spelar åldern roll, om morsan är 30 och pappan 40 är ju båda vuxna? 
Iförsig är min kille 3-4 år äldre men ibland så funkar det, ibland gör det inte 


   
SvaraCitera

terrormat:

ja om hon är 13 och han är 4-5 år äldre så är han väl 17-18

mvh snille

Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera
Leinzz
Ämnesstartare

Yaren:
Tråkigt, men du får hitta killar i din egen ålder när du är så ung. Ju äldre man bli, desto mindre spelar åldern roll, om morsan är 30 och pappan 40 är ju båda vuxna? 
Iförsig är min kille 3-4 år äldre men ibland så funkar det, ibland gör det inte 

Jag.... jag väntar. jag tänker vänta tills jag är 18-20. Det var dumt att berätta det till honom, nu är han rädd för mig ... säkert


   
SvaraCitera
Yaren

Leinzz:

Jag.... jag väntar. jag tänker vänta tills jag är 18-20. Det var dumt att berätta det till honom, nu är han rädd för mig ... säkert

Det tror jag inte 😉 gör det bästa av situationen bara. Var dig själv och slappna av och tänk inte på att du är konstig för att du gillar honom, det är ju inget du kan ro för och du har ju inte gjort något dumt eller hur? 


   
SvaraCitera

Leinzz: Ja vi är unga då tänker man så, men asså min pappa är liksom 9-10 år äldre än min mamma.

dina föräldrar är dock båda vuxna, så det är inte samma sak.


   
SvaraCitera

terrormat:

ja om hon är 13 och han är 4-5 år äldre så är han väl 17-18

mvh snille

Tack så mycket.

Imponerande. Tumme upp


   
SvaraCitera

Leinzz:

Han är 18 gahahhahhahahahhahahahhaha

Om han håller på och tittar på dig så är det väl ett tecken på intresse tror jag. 


   
SvaraCitera
Leinzz
Ämnesstartare

Knekten:

Tack så mycket.

Imponerande. Tumme upp

Knekten:

Om han håller på och tittar på dig så är det väl ett tecken på intresse tror jag. 

Jag tror han bara gillar mig som vän, att han är snäll, är inte det bara ett trcken på att han är mogen ( min kompis sa det ) lol


   
SvaraCitera
Leinzz
Ämnesstartare

Leinzz:

Jag tror han bara gillar mig som vän, att han är snäll, är inte det bara ett trcken på att han är mogen ( min kompis sa det ) lol

Tecken*


   
SvaraCitera

Tja, ibland så funkar det. Jag dejtar just nu en som ska fylla 19 då jag nyss blev 16, dock så är det lite annorlunda. Han tycker nog att du är lite väl ung när han nästan är vuxen, vänta några år och prova igen, då kanske han är mer intresserad 🙂

Kan berätta att när jag var 14-15 så hade jag en stor crush på en som var 20 och bodde flera timmar härifrån. Vi kysstes en gång men sen blev det inget mer med det som du kanske kan förstå och idag är vi bara väldigt bra vänner. Så detta behöver inte betyda att ni inte kan vara vänner ändå.


   
SvaraCitera