Aviseringar
Rensa alla

Vad ska man göra/säga osv


Ämnesstartare

Ja, när jag väl träffar den speciella flickan som bestäms i tråden här, vad ska man göra och säga och så? Finns det något speciellt jag kan göra för att inte allt för tydligt steg för steg visa vad jag känner och vill utan att skrämma iväg flickan så att hon aldrig kommer tillbaka? Vet att man ska ta det långsamt osv men vill gärna ha tips från sådan som har mer erfarenhet. [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Är det bestämt än vem som är den speciella flickan?
Mitt tips är väl främst att inte vara för klängig eller att visa för tydligt att man är intresserad på det sättet. Ja man är typ lite diskret på något sätt. Svårt att förklara. Jag uppskattar att kunna prata med killar utan att de stöter på en det första de gör liksom. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Är det bestämt än vem som är den speciella flickan?

Jag har bestämt mig. [sad]

Pendulum:

Mitt tips är väl främst att inte vara för klängig eller att visa för tydligt att man är intresserad på det sättet. Ja man är typ lite diskret på något sätt. Svårt att förklara.

Jo, förstår.

Pendulum:

Jag uppskattar att kunna prata med killar utan att de stöter på en det första de gör liksom.

Problemet är snarare oftast att jag inte stöter alls typ, tror jag. Vet inte hur man stöter riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Jag har bestämt mig. [sad]

Varför sadface då? [sad]

Ensamvargen:

Problemet är snarare oftast att jag inte stöter alls typ, tror jag. Vet inte hur man stöter riktigt.

Det är väl inget problem, snarare positivt? Tycker jag i alla fall. I början ska man inte stöta alls. Så ta det bara lugnt och ta det som det kommer [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Varför sadface då? [sad]

För att jag ej vet om det är rätt? :c

Pendulum:

Det är väl inget problem, snarare positivt? Tycker jag i alla fall. I början ska man inte stöta alls. Så ta det bara lugnt och ta det som det kommer [smile]

Okej. Vad bra. [love] Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, planera inte, blir ändå inte så som du planerat det i förväg. Ta det som det kommer istället, mycket bättre. Men de små sakerna så som ögonkontakt, kroppskontakt (behöver inte tafsa, liksom) osv. Sedan om du är genuint intresserad så kommer nog detta att märkas, så inget att oroa sig över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli kär innan du planerar hur du ska förföra kvinnan [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

För att jag ej vet om det är rätt? :c

Det lär du veta sen 🙂

Ensamvargen:

Okej. Vad bra. [love] Tack.

Varsågod. Lycka till osv! [love]


   
SvaraCitera