Aviseringar
Rensa alla

Vad ska man ha med sig på festival?


Blivande_japan:

alkohol är allt man behöver


   
SvaraCitera

vissel:

silvertejp


   
SvaraCitera

Något vasst i form av pincett, kniv eller nagelsax kan vara bra ifall du måste klippa till något eller hugga ner någon


   
SvaraCitera

två par byxor och en konservöppnare, kanske tält.

beror lite på vilken festival man ska till också.


   
SvaraCitera

Jag vet inte om du går på p-piller, men annars har du glömt dem. [no-no]


   
SvaraCitera

Haha kryddarn ska du flytta hemifrån eller?

Pengar, alkohol, tält! [bigsmile]
-WIN!


   
SvaraCitera

typ pepparspray


   
SvaraCitera

laakso:

smink,

onödigt. väldigt onödigt. du ser ut som skit ändå. och ta det inte personligt.


   
SvaraCitera

tält,massor av cigg,silver tejp,1 ombyte av varje plagg,kasne en tältstol,öl eller vad man nu föredrar att dricka,sovsäck och trevligt sällskap!


   
SvaraCitera

laakso:

munvatten

why? du har ju med tandborste och tandkräm. köo en paket tuggummin och du är safe (jag lovar du vill inte bära tung vätska i onödan)

laakso:

schampoo

ingen tvättar håret på festival, ska du bli lite ren så doppa dig i närmsta träsk/vattendrag/pöl/utnyttja det obligatoriska skyfallet

torrschampo kan va najs dock

laakso:

toalettpapper

kan man sno från bajamajorna innan de tagit slut där. annars, köp på plats. är billigt och inte något du orkar släpa med dig hemifrån

laakso:

kudde

onödigt. man är ändå så pass onykter när man somnar att ett par jeans eller whatever är en duglig kudde

laakso:

gummistövlar

har jag aldrig haft med. regnar det kan man ta av skorna eller klä in dem i plastpåsar.

laakso:

våtservetter.

[love][love][love]

ta med dig silvertejp (om tältet eller något skulle dö), något att ha vatten i när du vaknar på morgonen (typ en gammal läskflaska elelr något, den kan man också ha om man itne pallar gå iväg till kranarna för att borsta tänderna eller så), VARMA KLÄDER (hur varmt det är än på dagen så blir det SVIIINKALLT på natten)

se till att dricka mycket vatten


   
SvaraCitera