Aviseringar
Rensa alla

vad ska man hitta på på kvällarna?


time
 time

gowsegrowdan:

har sett massa filmer.. börjar tröttna..

Alltså, för mig har det alltid varit så att saker man kan göra har kommit naturligt, eller otvunget, om jag varit i ett bra förhållande. Väljer man sig hellre till ett nätforum fullt av främlingar som inte har en aning om vad vare sig du eller din pojkvän tycker är roligt, istället för att prata med sin partner om saken, ska man kanske rannsaka sitt förhållande och ifrågasätta hur bra det är, om man inte har mer gemensamt än att titta på film. Det hade i alla fall jag gjort.

Vad har du och din kille annars för intressen? Kan ni inte göra något av det hemma? Laga mat är mysigt, spela spel är mysigt, finns ju massa saker som är mysiga. Det ska bara komma naturligt


   
SvaraCitera

SÅ du vill ha saker att göra med din pojkvän helt enkelt? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi har samma intressen, spela badminton/golf/pingis/squash m.m. den skillnaden vi gör på kvällarna e att ja sätter mig vid tvn o kollar nått kul.. medans han spelar HoN eller APB eller nått... Sen blire film när mitt tvprogram e slut o han tvingats sluta spela...


   
SvaraCitera
time
 time

gowsegrowdan:

Sen blire film när mitt tvprogram e slut o han tvingats sluta spela...

Varför tvingas han sluta spela? Har han en taskig förälder eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drf jag kanske vill va me han... d räcker med 2-3h om dagen ?


   
SvaraCitera
time
 time

gowsegrowdan:

drf jag kanske vill va me han... d räcker med 2-3h om dagen ?

Haha men va. Hur ofta träffas ni? Jag kan förstå att du inte vill att han sitter och spelar om ni bara kan hänga med varandra en gång i veckan eller mindre än det, men om ni träffas flera gånger i veckan så är det ju bara taskigt. Varför får han inte spela sitt spel? Du kan väl göra något annat så länge han vill spela? Stackars kille.


   
SvaraCitera

gowsegrowdan:

d räcker med 2-3h om dagen ?

[confused]


   
SvaraCitera

pussel, envig, tillämpad alkoholism, grävlingsmentalitet och praktiserad nostalgi


   
SvaraCitera