Aviseringar
Rensa alla

vad ska man prata om på en dejt


Ämnesstartare

hej ska ta med en jätte trevlig tjej från mitt klass på gymnasiet på hockey och jag har inte känt henne länge.
man vill ju inte verka dum och undrar om vad jag ska säga till henne känner mig riktigt nervös.
[y]


   
Citera
Ämnesstartare

Hockey? Otippad dejt...

Ehm, som isbrytare så kan du ju alltid prata om vad ni ser. När det är framlagt, är det bara till att fråga så mycket som bara möjligt om henne.

Känns gay att säga det, men var dig själv bara så löser det sig. Is it meant to be, så faller orden på plats.


   
SvaraCitera
Åtta

Jonnybravo91:

Hockey?

Jonnybravo91:

isbrytare

Fnissade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Otäcka djur, sjukdomar, mardrömmar, jobbiga personer, fysisk eller själslig nöd. Förenas i er ångest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Steve Yzerman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk dig denna jord.. detta universum.. alla ting och förekommelser. Det finns typ 7383783738738378378 samtalsämnen [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar prata om min snopp, funkar alltid. [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går ni på hockey så prata om hockey

ifall hon gillar hockey är ju skiten perfekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska möta henne om 2 timmar [chocked]


   
SvaraCitera

Dagens väder, brukar alltid vara ett säkert kort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar inte ordet "dejt"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

man vill ju inte verka dum och undrar om vad jag ska säga till henne känner mig riktigt nervös.

Du kommer inte verka mindre dum för att du drar fram konversationskort iaf. [bigsmile]

Nej men höfta lite bara. Du behöver inte förklara relativitetsteorin, räcker att småprata lite och låt henne styra samtalet. Lyssna på vad hon säger; dels är det bra för att hålla konversationen igång, och dels märker du om hon är någon du verkligen gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

hej ska ta med en jätte trevlig tjej från mitt klass på gymnasiet på hockey

tror du failade redan där [sad]

men för att det ska bli avslappnad kanske du ska snacka typ om sånt folk snackar om på hockeymatcher, typ vilka kusiner man bör ligga med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för alla råd [bigsmile] det gick jätte bra väldigt nervöst i början men sedan va det riktigt roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

men sedan va det riktigt roligt

vad pratade ni om? 🙂


   
SvaraCitera