Aviseringar
Rensa alla

Vad ska man säga ifall man blir dissad efter tagit första steget?


Ämnesstartare

Hej!

Jag undrar vad man ska säga/göra om man blir dissad när man tar första steget?

Med första steget menar jag som när man kollar på film med en brud och börjar hålla om henne/kysser henne...

Vad gör man ifall hon inte vill? Vad ska man säga?

Känns ganska dumt att säga något liknande "Hoppsan, här var det någon som inte ville"

Hoppas ni fattar och vill hjälpa! [smile]


   
Citera

"Förlåt"


   
SvaraCitera

Svårt att förklara beroende på hur situationen är. ''Förlåt, jag backar tillbaka'' ''Gjorde jag något fel?'' ''nej.. inte idag heller''

[bigcheers][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zulgum:

Svårt att förklara beroende på hur situationen är. ''Förlåt, jag backar tillbaka'' ''Gjorde jag något fel?'' ''nej.. inte idag heller''

Jo, något sånt har man väl tänkte, men själv situationen måste bli så grymt pinsam. Nu tror jag förstås denna brud det handlar om gillar mig nog för att inte tacka nej, men känns ju inte okej ifall hon skulle göra det. Det känns liksom svårt att gå vidare efter man blivit dissad... ponera att det är 1 timme kvar av filmen, ska man då behöva sitta å va törr resten av tiden... sen har man ju ingen lust att klämma ur sig "nä, nu får du åka hem" heller haha 😀


   
SvaraCitera

tobbeg:

"Hoppsan, här var det någon som inte ville"

eller något liknande. det är väl inga konstigheter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roosakanin:

eller något liknande. det är väl inga konstigheter?

Jajo, men situationen efteråt känns helt konstig.. men kanske det enda man kan göra 🙂


   
SvaraCitera

tobbeg:

men kanske det enda man kan göra 🙂

yup:)


   
SvaraCitera

obekvämt skämta bort det, daaah [confused][blush]


   
SvaraCitera

Du lär ju märka på henne om hon vill eller inte innan du kysser henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du lär ju märka på henne om hon vill eller inte innan du kysser henne.

Ja, jag menar inte att man måste hinna kyssa, men bara att man visat att man vill det själv genom att sträcka sig mot henne osv gör det pinsamt... =) Men hon sitter gärna nära mig och lägger benen tätt intill mina och tittar på mig väldigt mycket... haha


   
SvaraCitera

"Nämen oj, var det du som satt här? jag trodde ju att det var din syster!"

Dold text: el så kan man låta bli att försöka pussa folk som inte vill bli pussade på, brukar märkas typ


   
SvaraCitera