Aviseringar
Rensa alla

vad ska ni göra på påsklovet?


Ämnesstartare

personligen, ska jag åka till min farmor och låta henne lära mig göra smycken.


   
Citera

Jag tror att jag kommer att vara på farmor och farfars landställe. Det har ju varit så kul de förra åren
gabriel%20p%C3%A5skj.png


   
SvaraCitera

Förmodligen gå runt hemma och inte göra något. Som jag brukar göra 


   
SvaraCitera

Vara ledig faktiskt


   
SvaraCitera

Inget produktivt


   
SvaraCitera
Berit

Tro ni jag ha nå lov Eller??
Nä för ni ska ha mjölk 


   
SvaraCitera

JObba, jobba, joooobba!


   
SvaraCitera

Påsklov? Vad är det för lyx?


   
SvaraCitera
Haien

Utomlands


   
SvaraCitera

Jobba + utgång


   
SvaraCitera

moonchild_186:
personligen, ska jag åka till min farmor och låta henne lära mig göra smycken.

Låt mig följa med Oskyldig jag kanske också ska passa på och göra det som jag skjutit upp att göra hos en väninna till familjen.. började med att jag fotade hennes smycken sen har hon alltid sagt att jag borde komma. Men jag är för bekväm hemma. Pratade om smycken i veckan faktiskt, då jag har ett liggande ofärdigt.


   
SvaraCitera

Vet inte när det är men jag skulle nog vara ledig då jag hörde att chefen ska ha tagit ledigt. Kommer skriva berättelser, fota och filma. Måleriet har jag gjort en kort paus med, behöver mer bilder att studera. Syrran kommer inte vara hemma men småbarnen lär komma och förra året var det bara ett, nu är det två plus en hund. Och födelsedagar tre stycken. Suck, bara jag får ett påskägg med kanske en bok i är jag nöjd. Som det alltid varit, måla ett ägg och sen ge upp. Jag vill titta på en häxa i familjen också men då kanske jag behöver åka till Movieline. Suck.

Smörgåstårta ska jag göra och dekorera muffins! Mitt mål med bakning är silviakakan men den går ju inte och dekorera. Muffins går inte och baka men dekorera..


   
SvaraCitera
time
 time

Ska åka till Dalarna osv. Blir nog fint.


   
SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:
Förmodligen gå runt hemma och inte göra något. Som jag brukar göra 

hörru

nu har du ju chansen å utforska asmr

Cool


   
SvaraCitera

Cobrak:

hörru

nu har du ju chans å utforska asmr

Cool

Du skulle ju vara min "asmr-supplier"Cool


   
SvaraCitera