Aviseringar
Rensa alla

vad ska ni göra på skolavslutningen?


stanislavdenstore: Sitta i köket och lyssna på P1.

Leva det goda pensionärslivet helt enkelt.

är u pensionär?


   
SvaraCitera

stanislavdenstore:
Sitta i köket och lyssna på P1.

Leva det goda pensionärslivet helt enkelt.

 ärre så hur gammal ärru


   
SvaraCitera

champuss:

är u pensionär?

Det var ett skämt. P1 är ju knappast känt som "ungdomarnas radiostation".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Little-Traci:
Man har planerat lite saker man ska göra på sommarlovet.

Sommarjobb(som jag har fixat själv)
Fixa lite utefester.
Fixa filmkvällar(utomhus)
Fixa med lite olika projekt som man har startat.
Göra musikvideos.(utomhus)
Träffa lite folk.

Men på själva skolavslutningen så har jag fixat en liten efterfest utomhus en bit ifrån där jag bor^^

Du har mycket att göra, jag kommer inte göra någonting. Bara chilla och vila


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Ingenting. Gillar inte göra något av det jag brukar göra längre.

samma här, har inget att göra. Jag brukade åka till stan och fotografera innan coronatider. Nu när coronan har kommit så är allt inställd. Mitt sommarjobb fick jag inte pga corona så livet suger just nu 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
ha tråkigt

pga corona


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stanislavdenstore:
Sitta i köket och lyssna på P1.

Leva det goda pensionärslivet helt enkelt.

nice skämt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:
Jag slutar 4an imorgon. Vi ska lämna tillbaka skoldatorer och böcker, sen bjuds vi på lunch och sen är det tack och hej och dra åt helvete.

lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
Inget speciellt

samma här, pga corona förlorade jag mitt sommarjobb. coronan har förstört min fritid och hela mitt sommarlov, allting är ju inställd 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:
Inte sökt nåt ledigt inför sommaren direkt så blir väl till att arbeta hela tidenSkeptisk

jag fick inget sommarjobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M04:
Well blir inget sommarjobb jue såå ”summer sadness” och så vidare här hemma bara Rullar ögonen
får lov torsdag nästa vecka

samma här, coronan har försört allt 


   
SvaraCitera

Skolsatsaren:

pga corona

Ne corona berör mig inte set minsta


   
SvaraCitera

Skolsatsaren:

Du har mycket att göra, jag kommer inte göra någonting. Bara chilla och vila

YesTumme upp sen är inte precis några tråkiga saker man ska göra..Jag gillar att det händer lite men visst kan det vara skönt att bara ta det lugnt(men det kommer jag att göra med)


   
SvaraCitera

Skolsatsaren:
Hej, det är skolavslutning snart mina vänner och sommaren är äntligen här. Vissa kommer ta studenten i år medans andra kommer bara ha en vanlig skolavslutning. Men vad har ni för planer inför sommarlovet och vad vill ni göra då?

Är så gammal nu så har ingen skolavslutning annat än att jag blir klar med universitetsstudierna. Det blir att rensa ogräs och göra fint i trädgården här hos Mormor. Träffa lite kompisar och fixa lite olika saker. Min hårddisk har gett upp så den måste reparerar och lite annat. Funderar på att köpa en ny hårddisk men det är ingen kul utgift. Måste söka jobb alltså, ska göra det nu, hoppas att jag hittar nått.
Vill träffa vänner och så, njuta av sommaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Är så gammal nu så har ingen skolavslutning annat än att jag blir klar med universitetsstudierna. Det blir att rensa ogräs och göra fint i trädgården här hos Mormor. Träffa lite kompisar och fixa lite olika saker. Min hårddisk har gett upp så den måste reparerar och lite annat. Funderar på att köpa en ny hårddisk men det är ingen kul utgift. Måste söka jobb alltså, ska göra det nu, hoppas att jag hittar nått.
Vill träffa vänner och så, njuta av sommaren.

Hoppas du får ett jobb. jag fick ett sommarjobb nyss, ska jobba med entreprenörskap.  


   
SvaraCitera