Aviseringar
Rensa alla

Vad ska ni göra under sommarlovet?


Ämnesstartare

Hej, om 2 månader så är det sommarlov och jag kommer att börja gymnasiet nästa år. Jag kommer säkert att resa utomlands och göra något i Sverige, vad kommer ni att göra?


   
Citera

Sova eller vara med vänner kanske flyga till ett annat land


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:
Sova

Aw yeah, that's what I'm talking about


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marioswish:

Aw yeah, that's what I'm talking about

Me too


   
SvaraCitera

Ha sex


   
SvaraCitera

Snusa


   
SvaraCitera

Jag ska resa med min flickvän och några vänner till Spanien och även en vecka till Portugal med släkten. Också ska jag på ett teaterläger som jag går på varje sommar. Längtar!!!


   
SvaraCitera

Sola 


   
SvaraCitera

Meatballspotatoes:
Sola 

Bada?


   
SvaraCitera

Saker 


   
SvaraCitera

Lira fotboll, åka till Ryssland och kolla på fotboll och kolla fotboll i allsvenskan


   
SvaraCitera

Lär med allra största säkerhet vidtaga diverse åtgärden för att undvika och beskydda mig själv ifrån olika faror som härjar under sommartiden. Kommer exempelvis börja att dricka med sugrör för att undvika getingar i mina drinkar. Myggmedla in mig själv med pytonluktande medel, men det är det värt. Kommer nog sitta med en sådan biodlardräkt för att vara extra säker. Sedan konstant mundera mig med stövlar för att undvika elaka ormhuggare. Använda huvudbonad för att undvika solbränning. Långärmade klädesplagg för att undvika knott. Tumvantar för att undvika brännässlor osv... du hajar.

Har även planerat att resa omkring en del. Bada. Grilla med grillspett. Åka båt.


   
SvaraCitera
Listus

Erövra Seattle och Alaska i US, YOLO.


   
SvaraCitera

Jag och en kompis hade tänkt sticka ner till central- och östeuropa. Annars lär jag vara hemma en del och umgås med folk, möjligtvis sticka till fjällen


   
SvaraCitera

Teater


   
SvaraCitera