Aviseringar
Rensa alla

Vad ska ni göra under sommarlovet?


Marioswish:

Bada?

Naken


   
SvaraCitera

Meatballspotatoes:

Naken

Då säger vi så, mjölkdrickaren 2000. Nakenbad och sola med Pina Colada Party


   
SvaraCitera

Marioswish:

Då säger vi så, mjölkdrickaren 2000. Nakenbad och sola med Pina Colada Party

Yeah


   
SvaraCitera

grilla mina öron i stockholm


   
SvaraCitera

Marioswish:

Nakenbad och sola med Pina Colada Party

hallå min hund heter pina colada, snälla petrifiera honom inteFörvånad


   
SvaraCitera

Man har planerat en hel del på sommarlovet ^^RodnarCool och man har skrivit ner så man ska bocka av sen vilka saker man har gjort  typ..

Till att börja  med så blir det sommarjobb (som man själv har fixat)RodnarHjärta
Sen göra klart mina musikvideos med några av mina trogna följareRodnarHjärta
Göra klart min filmRodnar även det med några av mina snälla följareRodnarHjärta
Lyssna på mycket på Niki & The Dove på vinyl/sitta ute på våran altan och dricka monster  med jack.D och läsa mycket pop-tidningar
Träffa lite trevligt folk utomhus
Äntligen börja fixat med  mitt  80s rum som jag har velat nu ett tag ^^ nu kan man gå  i affärer och köpa lite retrosaker.. 
Fixa utomhusfest med lite trevligt folk ^^
Fixa filmkvällar utomhusCool
Spela in fler videos fler videos på våran tomt och på mitt hemliga ställe (i egengjord rävmask rävtofflor och morgonrock)


   
SvaraCitera

Sen hoppas jag att jag ska vara själv hemma en del med.. 


   
SvaraCitera

Little-Traci:
Man har planerat en hel del på sommarlovet ^^RodnarCool och man har skrivit ner så man ska bocka av sen vilka saker man har gjort  typ..

Till att börja  med så blir det sommarjobb (som man själv har fixat)RodnarHjärta
Sen göra klart mina musikvideos med några av mina trogna följareRodnarHjärta
Göra klart min filmRodnar även det med några av mina snälla följareRodnarHjärta
Lyssna på mycket på Niki & The Dove på vinyl/sitta ute på våran altan och dricka monster  med jack.D och läsa mycket pop-tidningar
Träffa lite trevligt folk utomhus
Äntligen börja fixat med  mitt  80s rum som jag har velat nu ett tag ^^ nu kan man gå  i affärer och köpa lite retrosaker.. 
Fixa utomhusfest med lite trevligt folk ^^
Fixa filmkvällar utomhusCool
Spela in fler videos fler videos på våran tomt och på mitt hemliga ställe (i egengjord rävmask rävtofflor och morgonrock)

Sen hoppas jag att jag ska vara själv hemma en del med så man kan bjuda hem lite trevliga personer igen ^^ Rodnar

HjärtaRodnar


   
SvaraCitera

Sen väntar jag på Niki & The Doves nya Lp-skiva som jag hoppas ska komma denna sommar HjärtaRodnar


   
SvaraCitera

Den här tråden må vara först, men båda har ungefär lika många svar och den här har svar från 2018 medan den andra har nya poster. Därför känner jag att den andra tråden är mer aktuell och får vara kvar, så låser jag den här.

Vill ni prata om sommarplaner finns alltså https://ungdomar.se/forum/thread/vad-ska-ni-goera-pa-sommarlovet-ett/14155146#forum_post_id-14155146


   
SvaraCitera