Aviseringar
Rensa alla

Vad ska ni klä ut er till på halloween?


Ämnesstartare

Bus eller godis, fest eller vad som helst. Alla anledningar till att klä ut sig godtas, och min fråga till er är, vad ska ni klä ut er till? Kommer ni gå all in eller bara på en en häxhatt?

Bilder också för tusan!


   
Citera
Ämnesstartare

Prinsessan Leia - Slutty Edition. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:
Prinsessan Leia - Slutty Edition. 

ska själv klä ut mig till rymd mentalsjuk människa från artonhundratalet- the bloody edition


   
SvaraCitera

All in, zombie typical smutsig och trasig skjorta med blå jeans 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexigt latexspöke med gagball och hål i helkroppsstrumpan där kuken ska sticka ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger: gagball och hål i helkroppsstrumpan där kuken ska sticka ut

du är inte skygg du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill uppleva lite nostalgi, halloween-festen vi hade på lekis en fredagskväll för typ 16 år sedan var epic!! Så jävla roliga ledare vi hade där.. Önskar att lekis varade längre än ett år! LedsenHjärta

Mm det var sista halloween-festen jag var bjuden till, drf jag minns den så väl Rodnar


   
SvaraCitera
höna

Galen vetenskapaman


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade glömt halloween, blev skitglad när jag såg en unge med stripigt tovigt svart hår och glåmigt smink, tänkte att äntligen har kidsen hittat en nice stil. sen såg jag att det var en peruk och mindes vilken årstid det är. käftsmäll. tråk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klä ut mig till Volvorägger tror jag... 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som sist; douchebag. Känner mig hemma i den klädseln av nån anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ej blitt bjuden till nån fest så tror ej jag ska klä ut mig. Vore konstigt om jag klädde ut mig och ba satt här i min ensamhet, hahaha. Men skulle vilja klä ut mig till nåt djur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska vara naken


   
SvaraCitera