Aviseringar
Rensa alla

Vad ska vi göra med våldtäktsmän?


Exner

Har inkommit anmälningar mot den här tråden. Kommer inte att ingripa än, men ni rör er på gränsen till vad reglerna tillåter.


   
SvaraCitera

Kalleskaviar:
Nu lugnar vi ner oss ett hekto här, svenskar våldtar också. Om Utländska gör det, utvisning om svenskar gör det skär av penisen och mata och tvångsmata Sverigedemokraterna med den för allt är deras fel. 

Sverigedemokraternas fel att dom våldtar?? 


   
SvaraCitera

alla hjärntvättade isisanhängare ska förstås utplånas för har man en sådan bild över världen som dim verkar ha så är de enda att få bort dom från jordens yta


   
SvaraCitera

Sheriffen:
http://www.epochtimes.de/politik/deu...-a1299783.html

Enligt Tyska medier har en 13-årig flicka kidnappats och våldtagits av araber i 30 timmar. Vad ska vi göra åt dessa människor som kommer från Europa med denna typ av värderingar? Ska deras rätt att söka asyl dras in? Utvisas? Få en andra chans?

Tycker det ska va dödsstraff för grova sexuella brott,Korsfästning- Skulle avskräcka nästan alla men det kan ändras till  slavarbete om man hänvisar till gärningsmannens ålder eller psykiska sjukdomar.


   
SvaraCitera

''Grymma brott ska behandlas med grymma straff'' 

 


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

Sheriffen:
http://www.epochtimes.de/politik/deu...-a1299783.html

Enligt Tyska medier har en 13-årig flicka kidnappats och våldtagits av araber i 30 timmar. Vad ska vi göra åt dessa människor som kommer från Europa med denna typ av värderingar? Ska deras rätt att söka asyl dras in? Utvisas? Få en andra chans?

Jag är inte helt främmande för dödstraff för grov våldtäckt.


   
SvaraCitera

Asha:

Jag är inte helt främmande för dödstraff för grov våldtäckt.

För att sända "rätt" signaler snarare än att minska antal fall av grov våldtäkt? 


   
SvaraCitera

Sheriffen:
http://www.epochtimes.de/politik/deu...-a1299783.html

Enligt Tyska medier har en 13-årig flicka kidnappats och våldtagits av araber i 30 timmar. Vad ska vi göra åt dessa människor som kommer från Europa med denna typ av värderingar? Ska deras rätt att söka asyl dras in? Utvisas? Få en andra chans?

Om det är sant så kan jag inte hjälpa att känna apati för hur de går med dessa personer. Hoppas att de blir inburade och en stor del av mig hade nog sett att de hade blivit misshandlade varje dag.


   
SvaraCitera

Abaduler som inte kan hålla kuken i styr ska få kuken köttad i kebabskäraren! 
Galen 


   
SvaraCitera
sies
 sies

cyJBrpx.png

Nej, men självklart förtjänar de högsta straff. Detta kan och har troligen totalt förstört hennes liv. 


   
SvaraCitera

skär av kuken och sen ber man dom att försöka göra om de, dom har inte rätt att ha en kuk om dom ska hålla på så


   
SvaraCitera

Man dömer förstås folk på samma sätt oavsett etnicitet, det bör bestraffas men på rättsäker grund du kommer inte till rätta till problemet genom hårda straff heller är jag rädd. Du kommer behöva titta på maskulinitetsbilder och liknande vilket jag förstår är mindre attraktivt för Sverigedemokrater, när "kvinnofrågorna" handlar om annat än att utvisa araber.


   
SvaraCitera

Kalleskaviar:
Nu lugnar vi ner oss ett hekto här, svenskar våldtar också. 

Och förintelsen är ju inget problem för de skulle ju ändå dö någon gång


   
SvaraCitera

SDare vill att tjejer ska bli våldtagna av "araber" men klagar om det sker...


   
SvaraCitera

påtvingat könsbyte


   
SvaraCitera