Aviseringar
Rensa alla

Vad skall jag göra för att hon inte skall bli sur på mig..?


Ämnesstartare

Okej, min vän introducerade mig till en kille som hon gillar.. Han är jätte söt och vi kom bra överrens o hade allmänt roligt 🙂 han gjorde klart för mig att inget kommer att hända emellan dem (han är min kompis brors vän) men bjöd mig ut till en klubb ikväll.. jag skulle gärna fara och vi bestämde att ses där, men jag känner i mig att min vän kommer att bli sur på mig om jag far dit med honom 🙁 jag vet inte vad jag borde göra? vore det bäst om jag tog henne och andra vänner med mig eller borde jag fara dit ensam? tack 🙂


   
Citera

vad vill du helst göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är nog påväg ikväll, men jag skulle helst hämta en vän med mig ifall det blir pinsamt eller tyst 😀 men jag undrar om jag borde be henne med mig eller någon annan med mig..? för jag vet inte ifall hon vet om att han bjudit mig ut ikväll eller inte? ifall hon vet och jag inte ber henne med mig blir hon säkert sur på mig för att jag "sysslar bakom hennes rygg", men ifall hon inte vet och inte kommer blir hon ju sur också... hmm. kanske jag bara borde be henne med mig i varje fall? :S


   
SvaraCitera

Åk dit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anledningen till att hon blir sur är ju att du snor hennes kille, oavsett hur du gör det så kommer hon bli sur.


   
SvaraCitera

Individual:

Åk dit.


   
SvaraCitera

säg att han bjudit med dig, och så frågar du om hon har lust att följa med? svårt? ne.

blir hon sur då så frågar du varför, men den mest självklara anledning kommer ju vara för att han inte bjöd ut henne. utan dig istället. så egentligen kommer hon inte ha en jävla anledning att vara sur på dig, men hon kanske ändå känner att det är jobbigt och blir sur för att det inte blev hon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har vart i liknande sitvation två gånger. Vid båda tillfällena gjorde jag det som jag kände var rätt.

Första gången.
En kompis hade vart tillsammans med en kille i ett par månader. Deråkade till och från och han gjorde slut. Vi fattade tycke för varandra och blev tillsammans. Hon blev rosenrasande då hon har i fart att försöka få tillbaka honnom.

Men efter ett tag då hon fårr lugna ner sig var allt bra igen och vårat kompis skap fortsatte som om inget hade hänt.

Andra gången.
En vän hade vart på g med en kille men det blev inget. Dom fick inte dedär rätta känslorna för varandra så det dog ut. Hon hade ändå visst tycke för honnom, som en flirt typ. Men nget mer.

Jag och han började prata allt mer och mer och ses. Hon tyckte inte om det speciellt mycket men fann det helt okej och önskade mig all lycka med honnom. Vi blev efter det bästa vänner.

Så mitt råd till dig är att följa ditt eget omdömme. För jag uppfattade det som "sno din kompis kille" eller ja, kille som din kompis tror att det ska bli nåonting med...

Lycka till 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och blir hon sur så låt henne bli det och träng dig inte på henne utan ge henne andrumm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, tack för svaren.. ja alltså hon vet nog att det inte kommer att bli nåt av dem, men jag vill inte liksom gå bakom hennes rygg och träffa honom :/ ja, jag tror jag frågar henne med ikväll..får se hur de går!


   
SvaraCitera

broes b4 hoes säger jag bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genniboo:

ja, jag tror jag frågar henne med ikväll..får se hur de går!

Vet inte, men hur hade du själv velat bli behandlad av din vän? Skulle du vilja att din vän sa som det var eller inte säga någonting?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera