Aviseringar
Rensa alla

Vad skriver jag?


Ämnesstartare

Kanske inte riktigt rätt tråd men det handlar ialf om en present som min pojkvän ska få. Han fyller år och ska få en upplevelsepresent. Och jag ska slå in ett grattiskort i ett paket som han får öppna och läsa vad det är han ska få....

fråan är nu bara vad ska jag skriva i kortet 😛

Det enda jag kommer på är:

Grattis på födelsedagen!

Du får en timme på fyrhjuling tillsammans med mig.

Puss

😛
Men det känns lite tamt..
Upplägget är alltså så här. I sommar någon fin dag ska vi åka fyrhjuling. Vi kör i en timme. Efter att han kört fyrtio minuter medan jag åker bak så byter vi så jag också får testa köra. Det är min present till honom... hur ska jag skriva kortet alltså? [wink]

Schysst med seriösa svar! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

känns dumt att skriva att HAN får en timme på fyrhjuling och sen komma och "kräva" att jag också ska köra lite 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majan:

[wink]

Hur gammal är du? Låter som en riktigt fantasilös grej allvarligt talat. Men kanske picnic + mat + sex?


   
SvaraCitera

massgrav:

Men kanske picnic + mat + sex?

[y]

majan:

I sommar någon fin dag ska vi åka fyrhjuling

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Hur gammal är du? Låter som en riktigt fantasilös grej allvarligt talat. Men kanske picnic + mat + sex?

haha ok.. jag är 20 år. men varför det? jag tror han kommer tycka att det är kul att åka..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

snöskoter? vattenskoter? åka luftabllong? är det lika tråkigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majan:

haha ok.. jag är 20 år. men varför det? jag tror han kommer tycka att det är kul att åka..

Jag trodde att du var betydligt yngre. Tänk dig själv att din pojkvän skulle ge dig en tur med båten på sjön när du fyller år, ungefär så roligt skulle det vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Men kanske picnic + mat + sex?

Det är väl fantasilöst om något? [zzz]

OnT: Det är väl inte så himla noga vad som står på kortet? Bara det han behöver veta kommer fram [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Det är väl fantasilöst om något? [zzz]

Jaså? Det blir väl vad man gör det till? Eller hade du föredragit att åka fyrhjuling?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vattenskoter eller åka luftballong då? är det tråkigt?
jag trodde killar tyckte det var kul om tjejen tog intiativ till lite "actionaktiviteter" som vattenskoter.. ?


   
SvaraCitera

Lägg till ett brum-brum eller nått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Jaså? Det blir väl vad man gör det till? Eller hade du föredragit att åka fyrhjuling?

Klart det kan vara jättemysigt med picknick och grejer, men fantasifullt är det knappast. Fyrhjuling skulle säkert vara roligt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majan:

vattenskoter.. ?

Vattenskoter lär nog vara roligare för er båda.

Oväntad:

Klart det kan vara jättemysigt med picknick och grejer

Oväntad:

men fantasifullt är det knappast.

Beror ju på var du har picnic, vad du äter, hur du lägger fram det. Själva grundkonceptet är en given hit om du bara lyckas att få en schysst twist på det sen så! [party]


   
SvaraCitera

Hej Majan! Att åka fyrhjuling blir nog bra, han blir säkert glad bara du liksom anstränger dig, jag tycker att en partner ska bli glad bara man bryr sig och uppvaktar den andra, sen kan det ju vara fint att gå ut och äta efteråt också? [smile][smile][smile] Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Hur gammal är du? Låter som en riktigt fantasilös grej allvarligt talat. Men kanske picnic + mat + sex?

Fyrhjuling är ett grymt bra förslag, var du verkligen tvungen att dra in sex i det hela, din kåta jävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

din kåta jävel

Vad är d et som är fel med sex? Och varför är jag en kåt jävel?


   
SvaraCitera