Aviseringar
Rensa alla

Vad skriver jag?


Ämnesstartare

massgrav:

Tänk dig själv att din pojkvän skulle ge dig en tur med båten på sjön när du fyller år, ungefär så roligt skulle det vara.

massgrav:

Det blir väl vad man gör det till?

Contradict much?

Alltså du behöver ju inte ge honom ett kort alls. Bara säg 'Tja nu ska vi dra och åka fyrhjuling, bara du och jag!'

Han kommer uppskatta tiden han spenderat med dig och att ni gör någonting speciellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Vad är d et som är fel med sex? Och varför är jag en kåt jävel?

Inget är fel med sex, men måste ALLT handla om det? Om nån föreslår en födelsdagspresent som inte har nåt med sex att göra, då bara MÅSTE man lägga till det eller hur? Sjukt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

men måste ALLT handla om det?

Allt handlar inte om sex? Men om man har ett förhållande så har man ju oftast också sex, alltså kan man kombinera födelsedagen med rolig aktivitet och sedan avsluta med om man nu så vill, extra lyxigt sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Allt handlar inte om sex? Men om man har ett förhållande så har man ju oftast också sex, alltså kan man kombinera födelsedagen med rolig aktivitet och sedan avsluta med om man nu så vill, extra lyxigt sex.

ja det är inget fel med att göra det, men va vad de du sa, att det va en fantasilösgrej. För det va de VERKLIGEN Inte, pickning o sex däremot är rätt så fantasilöst sånt som typ alla gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

typ alla gör.

Ptja, där går nog våra åsikter till viss mån isär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Tänk dig själv att din pojkvän skulle ge dig en tur med båten på sjön när du fyller år, ungefär så roligt skulle det vara.

HAHA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

HAHA.

Skitroligt, ain't it?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Skitroligt, ain't it?

Om min kille skulle komma med något liknande förslag så hade jag ju inte kunnat dölja min skepsis på något vis. Det var en fin liknelse[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Ptja, där går nog våra åsikter till viss mån isär.

iaf oftare än fyrhjuling


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Det är väl fantasilöst om något? [zzz]

+1.

"Du får sex med mig... "

"Oh the glory! Bara 6412:e gången nu?" [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera