Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du äta?


Ämnesstartare

Det blev ost- och gurkmackor och smultronte [n]


   
SvaraCitera

Marielle Hagblad:

Det blev ost- och gurkmackor och smultronte [n]

Fail @ onyttigt


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska göra en kaka av jordnötssmör, margarin, mjöl, hackade jordnötter, krossade oreos, socker och marsmallows. Sen har du nutella ovanpå.

Det klumpar sig i artärerna bara jag tänker på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Fail @ onyttigt

Ostmackor är icke nyttigt [no-no]


   
SvaraCitera

Marielle Hagblad:

Ostmackor är icke nyttigt [no-no]

Mmh men det är på gränsen. Det är ju inte direkt onyttigt om man inte mosar i sig stora mängder.


   
SvaraCitera

davvelito:

Varför inte?

vinterkräksjukan


   
SvaraCitera

Marielle Hagblad:

Ostmackor är icke nyttigt

Är det ju.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vinterkräksjukan

[sad]


   
SvaraCitera

juste måste äta ngt


   
SvaraCitera

Hade nog inte ätit något, är sämst på att äta när jag är ensam :C


   
SvaraCitera

Nintendo:

Hade nog inte ätit något, är sämst på att äta när jag är ensam :C

Men det är ju fantastiskt att äta själv. Då kan man äta sånt personen man brukar äta med inte gillar.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Men det är ju fantastiskt att äta själv. Då kan man äta sånt personen man brukar äta med inte gillar.

Fast i mitt förhållande så är jag den personen som hatar det Tobbish vill äta och Tobbish gillar allt jag gillar. Förutom fiskbullar, men det är jag i princip aldrig sugen på :c


   
SvaraCitera

Nintendo:

Fast i mitt förhållande så är jag den personen som hatar det Tobbish vill äta och Tobbish gillar allt jag gillar. Förutom fiskbullar, men det är jag i princip aldrig sugen på :c

Det är ju lite opraktiskt. Mörknäs gillar inte bönor, stekt ris, avokado eller bulgur särskilt mycket, så jag brukar äta det när han är borta. Och saker med curry. Han gillar curry, men hyser inte samma desperata passion för det som jag gör. Förstår inte varför.


   
SvaraCitera