Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du göra..


Ämnesstartare

.. om du var homosexuell och din lärare frågade "är du homosexuell?"
Vad skulle du göra om din homosexuella lärare med samma kön som dig skulle hjälpa dig med skolarbetet?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tycker inte att läraren har rätten att börja fråga såna frågor då de frågorna kan vara rätt så känsliga. Homosexuell eller inte, varför ska lärarn få veta det?

Inte skulle jag göra något speciellt än om en heterosexuell lärare skull hjälpa mig. Vilken sexuell läggning lärarn har spelar ju ingen roll i den situationen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ichigo_Chan:

.. om du var homosexuell och din lärare frågade "är du homosexuell?"
Ljuga. Inget som han/hon har att göra med.

Ichigo_Chan:

Vad skulle du göra om din homosexuella lärare med samma kön som dig skulle hjälpa dig med skolarbetet?

Om han frågade mig om sex, lr vadå? Isf skulle han få sig en fin anmälning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle säga ja om jag var det, och vet inte varför jag skulle göra något speciellt om någon flata ville hjälpa mig med skolarbetet.


   
SvaraCitera

jag skulle svara ärligt eftersom att jag inte skäms över det. Men skulle jag skita i om min lärare va gay eller inte.

Jag har ju lixom berättat för vissa lärare om min läggning. Om de frågat om vad är kär i någon har jag svarat ärligt. Även om de va en tjej jag gillade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ichigo_Chan:

.. om du var homosexuell och din lärare frågade "är du homosexuell?"

Jag anser att min läggning är min privata ensak och eftersom vi inte har några direkt privata relationer med våra lärare ser jag inte i vilket syfte eller sammanhang en sådan fråga skulle kunna ställas. Men om någon frågar svarar jag i allmänhet som det är.

Ichigo_Chan:

Vad skulle du göra om din homosexuella lärare med samma kön som dig skulle hjälpa dig med skolarbetet?

Jag skulle bli rädd. Inte för att han eller hon är homosexuell, utan för att vi inte har någon närmare relation med våra lärare.

Skulle det ha varit i grundskolan eller på gymnasiet och jag hade behövt hjälp hade jag nog tacksamt emottagit den, oavsett lärarens sexuella läggning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag berätta för min lärare.... att jag va homo o så trodde han att jag stötte på honom [cry]. det va ju inte alls det jag ville. men visste att han cokså va homo så tänkte om han kudne säga något bra till mig.
eller jag vet inte riktgit vad jag förväntade mig. men... aja han trodde iaf att jag stötte på honom :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ichigo_Chan:

.. om du var homosexuell och din lärare frågade "är du homosexuell?"

Säga "Ja, hurså?"

Ichigo_Chan:

Vad skulle du göra om din homosexuella lärare med samma kön som dig skulle hjälpa dig med skolarbetet?

Ingenting speciellt.


   
SvaraCitera

Ichigo_Chan:

.. om du var homosexuell och din lärare frågade "är du homosexuell?"

Jag hade sagt att han/hon inte har med det att göra.

Ichigo_Chan:

Vad skulle du göra om din homosexuella lärare med samma kön som dig skulle hjälpa dig med skolarbetet?

Lärare kan till viss del hjälpa en med skolarbeten. Uppskattar jag inte hjälpen säger jag att jag inte vill ha hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade jag varit lärare skulle jag vilja veta om någon elev var bög, så jag visste vem jag skulle sätta IG på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Om han frågade mig om sex, lr vadå? Isf skulle han få sig en fin anmälning.

Now we're talking![badgrin][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guttaperka:

Now we're talking![badgrin][wink]

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Hade jag varit lärare skulle jag vilja veta om någon elev var bög, så jag visste vem jag skulle sätta IG på

du hade varit en bra lärare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

du hade varit en bra lärare.

Självklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

du hade varit en bra lärare

eeeeller inte[confused][cute]


   
SvaraCitera