Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du göra..


lärare har inte rätt att ställa sådana frågor. Du behöver inte svara på nåt sånt. Men i komma ut processen är det alltid bra att vara ärlig, men bara om man känner för det förstås. [smile]

Om hon skulle vilja hjälpa dig med skolarbetet, säg som du känner. Ja, hon får ju inte försöka med något. Så det är lugnt. Om hon inte skulle visa sig vara en galen massmördare, då är det nog bäst att hålla dig undan. Bara för att man är homo blir man inte kåt på alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ichigo_Chan:

.. om du var homosexuell och din lärare frågade "är du homosexuell?"

hade sagt "eat my shorts"

Ichigo_Chan:

Vad skulle du göra om din homosexuella lärare med samma kön som dig skulle hjälpa dig med skolarbetet?

Skulle sagt ja om jag ville ha hjälp med arbetet, liksom palla bry sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannajkl:

skulle visa sig vara en galen massmördare,

[party][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ samma scenario som om jag skulle vara hetero och läraren skulle vara tjej antagligen. Inte ett skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Typ samma scenario som om jag skulle vara hetero och läraren skulle vara tjej antagligen. Inte ett skit.

Smart dude[bigsmile] We like that[party]


   
SvaraCitera

guttaperka:

Smart dude We like that

12??? Vad gör du här?? UT OCH LEK!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buuuäähh! *lipar så in i helvete* mamma!:'(

(X'D)


   
SvaraCitera

guttaperka:

Buuuäähh! *lipar så in i helvete* mamma!:'(

Ja exakt. [tard][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guttaperka:

Buuuäähh! *lipar så in i helvete* mamma!:'(

du har en speciell avatar :). älskar serien men vet inte ritkvitgt vad jag ska tycka om bilden :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

du har en speciell avatar :). älskar serien men vet inte ritkvitgt vad jag ska tycka om bilden :p

Hehe, jaa...Vad ska man säga :'). Tack, anntar jag. Eller ett halvt tack?[crazy]


   
SvaraCitera

Ichigo_Chan:

.. om du var homosexuell och din lärare frågade "är du homosexuell?"

Jag skulle säga "Ja.", rätt och slätt.

Ichigo_Chan:

Vad skulle du göra om din homosexuella lärare med samma kön som dig skulle hjälpa dig med skolarbetet?

Låta honom hjälpa mig med skolarbetet, antar jag. Precis som om en heterosexuell kvinnlig lärare skulle hjälpa mig med ett skolarbete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Jag skulle säga ja om jag var det, och vet inte varför jag skulle göra något speciellt om någon som var homosexuell ville hjälpa mig med skolarbetet.

fix'd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag e hetero, o jag gör om frågan lite....

skulle en snygg kvinnlig lärare fråga mig om jag vore hetero skulle jag säga "ja, vil du testa mig eller"[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va äckligt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ichigo_Chan:

.. om du var homosexuell och din lärare frågade "är du homosexuell?"

Svara ja.

Ichigo_Chan:

Vad skulle du göra om din homosexuella lärare med samma kön som dig skulle hjälpa dig med skolarbetet?

Låta honom hjälpa mig.


   
SvaraCitera