Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du göra om du såg personen över dig IRL?


hade hejat, blivit glad och frågvis


   
SvaraCitera

Hade antagligen inte tänkt på att det var hon, och gått förbi


   
SvaraCitera

Pendulum:
inget pga hade ej känt igen honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:
inget pga hade ej känt igen henne


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
Hade antagligen inte tänkt på att det var hon, och gått förbi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ropa högt som fan och bli ignorerad kanske 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"öhh, S3ON" och invänta svar. Tror att vi skulle mötas halvvägs för en pratstund eller två! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ gömma mig sjlv me att sänka huvudet o kolla åt ett annat håll o hoppas på att den int såg mig och om den såg mig så hade den int gått fram o pratat
men ah jag hade blivit jätteglad över hälsning på avstånd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi hade gått och köpt mjukisar. 


   
SvaraCitera

Behappyok; Skulle nog gömma mig bakom vad som helst jag vore att finna, skulle vara orolig för om att hon får syn på mig och vill sällskapa. Om hon får syn på mig och fattar beslut om att sällskapa och taga initiativet så skulle jag ändå vara välkomnande och småprata men jag skulle passa mig rejält för att råka trampa eller spilla någonting på/över hennes mjukisbyxor. För... hon är ju Herkules med dem på! =S

Skorpionen; Skulle nog försöka undvika att sällskapa med hn också. Skulle vara feg och försöka obemärkt slingra mig iväg för att förbli osedd. Om hn ser mig så skulle jag sprungit in i närmsta folkmassa och huka mig ned för att gömma mig på sådant sätt. Alternativt om jag är på sällskapshumör, säga hej och vinka, men för att sedan kila iväg som om jag skulle ha bråttom till någonstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hälsat 


   
SvaraCitera

Skulle inte veta att det var hen


   
SvaraCitera