Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du göra om du var umaren ovan för en dag?


Ämnesstartare

Klappa hans katt


   
SvaraCitera

Jag skulle leta efter några saker och personer i Skåne, och sedan inte behöva ta bussen hem eftersom jag vaknar i min egen kropp på morgonen. Dock skulle jag inte kunna ta med något så får fönstershoppa. Rodnar 

Ja också finns det många akvarell och skrivarkurser där, med vackra miljöer. Sen upptäcker han, wow vad mycket konstverk det är..


   
SvaraCitera

Sitta på café å måla fina grejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kravla i lera. Skjuta med coola vapen. Äta jättemycket. Lyssna på Adele. 


   
SvaraCitera

Jag vet inte vad för kön personen är så de blir olika planer 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim: Jag vet inte vad för kön personen är så de blir olika planer

Är kvinna. 

Nu har du alla förutsättningar att forumleka. 


   
SvaraCitera

Typ se hur "tjej världen" är se hur ja blir behandlad skillnad från innan och hur ja bemöts osv, skulle va försiktig och typ försöka kolla upp vart ja va och "bodde" (vet ej om du bor själv eller med föräldrar) och typ sjuk anmäla mig och typ kolla runt och lära mig, sen kolla på kroppen och hoppa upp å ner med brösten såklart


   
SvaraCitera

Säkert ragga på lite tjejer å killar å se varför skillnad de blev, sen skulle ja åka till min bästis och berätta va som hänt


   
SvaraCitera

Hon skulle tro på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriva på um att jag vill röka gräs och så


   
SvaraCitera

Inte Jung:
skriva på um att jag vill röka gräs och så

Mehåh vad tråkigt svar det gör ja ändå ju


   
SvaraCitera

Plejadisk Panda:
Sitta på café å måla fina grejer

Det gör jag, eller gjorde jag ett tag, fick en målarkompis också men glömde byta kontaktinformation Gråter


   
SvaraCitera

jocke/Kim:
Typ se hur "tjej världen" är se hur ja blir behandlad skillnad från innan och hur ja bemöts osv, skulle va försiktig och typ försöka kolla upp vart ja va och "bodde" (vet ej om du bor själv eller med föräldrar) och typ sjuk anmäla mig och typ kolla runt och lära mig, sen kolla på kroppen och hoppa upp å ner med brösten såklart

Om man hade världens minsta då?


   
SvaraCitera

Om jag var Inte Jung skulle någon vilja höra mig spela gitarr (uppträdande?) vilket jag skulle få panik av och gömma mig från den personen, sedan hade jag gått vilse och njuta av den friska luften som alla fryser av. Kanske blir det nån romantik där också men vem är det då som blir kär i vem? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle baka en tårta där "locket" eller glassyren föreställer en anime-figur. Därpå skulle mina lolitavänner bli inbjudna och vi skulle ta en eftermiddagste iklädda puffiga kjolar och söta väskor. 


   
SvaraCitera