Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du göra om du var umaren ovan för en dag?


Jag skulle kolla i spegeln och inte göra nått. Kanske rita på väggarna och lämna ett ritblock med tatueringar.

Du vet väl att min syrra gärna gör flätor på mig som jag sedan trasslar ut? Det blir nog kanoners. Hade världens trollhår när det var skoldisko.


   
SvaraCitera
Cobrak

Crysilis:
Sålt allt Cobraks gear och skickat allt av värde till mig själv i mailbox! Skadeglädje
Så får hon en rolig överraskning när hon loggar in dagen efter Skadeglädje
Skadeglädje

då hade jag hackat ditt konto in return å skickat tillbaka grejerna Skadeglädje

ont: hade druckit kaffe på alla möjliga ställen för å kunna jämföra me kaffet här


   
SvaraCitera

Kärleksbomba någonstans där det behövs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skule klä ut honom till en gammal tant.


   
SvaraCitera

Skulle dricka smoothie och ta på mig skogskläder. Japansk stil. Det som passar på honom då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Besöka en spådam för att ta reda på hur SkeletonGirls framtid kommer se ut


   
SvaraCitera

Asstriid:
Besöka en spådam för att ta reda på hur SkeletonGirls framtid kommer se ut

Jag gillar inte dem. Om de inte är typ, han i paradise kiss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bygga ett skelettdjur


   
SvaraCitera

Åka till England där det finns en antikaffär med skelettfigurer. Undrar hur det är att resa om man är nån annan, för då har man inte samma kropp och inte samma handstil. Jag skulle verkligen åka till England, har bara bilder på antikaffärerna från andra personer. Just det, då måste jag planera det när han har planerat en resa dit. 


   
SvaraCitera

Jobba på cafe å sätta ett ljus i allas bakelser och låtsas att det var deras födelsedag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade inspekterat mitt skrev noggrant och sen försökt dra psykologiska slutsatser 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Badat i sjön


   
SvaraCitera

Plejadisk Panda:
Jobba på cafe å sätta ett ljus i allas bakelser och låtsas att det var deras födelsedag

Åh wow Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haft slagsmål med tony


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

se in i framtiden


   
SvaraCitera