Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du ha önskat om du fick önska 3 saker?


Kan bara komma på två saker just nu i värmen... att vara frisk resten av livet utan sjukdomar och bli ekonomiskt oberoende.  Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

politisk realist:
Kan bara komma på två saker just nu i värmen... att vara frisk resten av livet utan sjukdomar och bli ekonomiskt oberoende.  Glad

håller med


   
SvaraCitera

Att jag hittar någon bra att dela livet med, att jag och alla älskar förblir friska, mår bra och lever efter Guds ord.


   
SvaraCitera

1.Att jag kunde ha en räv som husdjur(För att det är mystiska och söta listiga och busiga)

2.Att jag skulle bo granne med James Norton & Niki & The Dove (För att jag är helt besatt av Niki & The Dove och James Norton)

3.Att jag bodde i Australien(Det är så mycket jag vill se och uppleva i Australien)


   
SvaraCitera
Smilen

Little-Traci:
1.Att jag kunde ha en räv som husdjur(För att det är mystiska och söta listiga och busiga)

2.Att jag skulle bo granne med James Norton & Niki & The Dove (För att jag är helt besatt av Niki & The Dove och James Norton)

3.Att jag bodde i Australien(Det är så mycket jag vill se och uppleva i Australien)

Intressant att du vill åka till Australien, vad skulle du vilja uppleva mest där?


   
SvaraCitera

1. Jag skulle önska att det fanns bättre lagar för hur djur får behandlas i andra länder inom bl.a. köttindustrin, allt i form av underhållning/turistattraktioner (som jag helst skulle se förbjudas) 

2. Jag skulle önska en striktare lag men även uppföljning av hur företag hanterar saker. Allmänt att man inte ska kunna utnyttja allt som inte kollas. Ett striktare system som befogar att de följer regler men också gör som de säger. Man som konsument har rätt till att veta vad det är man går med på när man konsumerar. Allt ska följas, även när det gäller politiker och andra höga makter. Tror man kan kalla det för ett bättre rättsystem helt enkelt.

3. Sist skulle jag önska att folk slutar vara så ytliga, det är för mycket press och ideal som någon annan skrev. 


   
SvaraCitera

Smilen:

Intressant att du vill åka till Australien, vad skulle du vilja uppleva mest där?

Finns mycket fint att se i Australien.Bland annat sydney harbour bridge och operahuset de har i sidney och det fanatiska djurlivet på  kangaroo island,bondi beach och alla de nationalparker de har där.


   
SvaraCitera

Ekin: (((Hemligt)))

Baserat och rödpillrigt. 


   
SvaraCitera

Bättre regeringen *host* SD2022, kärlek & cash Blink


   
SvaraCitera

Little-Traci:
1.Att jag kunde ha en räv som husdjur(För att det är mystiska och söta listiga och busiga)

2.Att jag skulle bo granne med James Norton & Niki & The Dove (För att jag är helt besatt av Niki & The Dove och James Norton)

3.Att jag bodde i Australien(Det är så mycket jag vill se och uppleva i Australien)

IMG_20200630_161124_723.jpg

Din önskan i uppfyllelse. Jag såg den dagen efter. Ingen har sett den än förutom jag och pappa. Finns dock en övervakningskamera så där kanske den är med på bild vid ett militär förråd. Skynda dig och bjud räven på skorpor! 


   
SvaraCitera

Mont fan meet för nu har jag inget mer illamående Cool  

träffa tvillingarnas
band och lära mig ocarina för där finns min barndomscrush och de sitter alltid och spelar på en äng med möbler och för att jag ska få en 60 tals skjorta Oskyldig

Bli fotomodell med makeup och sånt för jag gillade få det gjort. Leva i en saga.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

IMG_20200630_161124_723.jpg

Din önskan i uppfyllelse. Jag såg den dagen efter. Ingen har sett den än förutom jag och pappa. Finns dock en övervakningskamera så där kanske den är med på bild vid ett militär förråd. Skynda dig och bjud räven på skorpor! 

Wow i am completely mesmerized by thisHjärtaHjärta Väldigt snyggt taget asså.. ska skynda mig dit^^ Rodnar


   
SvaraCitera

Väljer bort fotomodell och önskar mig cykla dressin och rodell för det kommer bli svårare att få tag på Cool


   
SvaraCitera
Smilen

1. Vilja
2. Massage
3. Sömn


   
SvaraCitera

Smilen:
1. Vilja
2. Massage
3. Sömn

Yoga kan vara massage eller stretching och balans. Jag låtsats jag är sakura chan från naruto.


   
SvaraCitera