Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du säga om hela världen lyssnade?


Ämnesstartare

Okej. Tänk dig att du har två minuter på dig att säga EXAKT vad du vill. Och hela världen är din publik. Det finns tolkar som översätter till alla världens språk så du behöver inte oroa dig över att någon inte ska fatta.

Vad säger du? Glad


   
Citera
Ämnesstartare

Hade såklart marknadsfört mina produkter. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Hade såklart marknadsfört mina produkter. Rodnar

Vad har du för produkter? Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André:

Vad har du för produkter? Söt

Jag har inte tagit fram några färdiga produkter, en sådan chans hade motiverat mig till att färdigställa dem. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag har inte tagit fram några färdiga produkter, en sådan chans hade motiverat mig till att färdigställa dem. Glad

Okej. Hojta när de är klara så kan du kanske få kompisrabatt på en toppbanner! 


   
SvaraCitera

hade bett att alla slutar nysa i händerna. hade även informerat om att det finns en särskild plats i helvetet för alla tunnelbanefisare 


   
SvaraCitera

bett alla att prata med små bokstäver


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förutsatt att alla verkligen efterlyder mina råd och mitt tal så skulle jag säga - från och med nu inleder vi alla fred på jorden där vi alla är snälla mot varandra och ingen skadar sin medmänniska och det efterlever vi så länge det finns människor på jorden.   Tumme upp


   
SvaraCitera

"om jag kunde säga några ord... skulle jag vara en bättre talare"


   
SvaraCitera
lok501

Haft en lektion om argumentation och politik


   
SvaraCitera

kuk


   
SvaraCitera

stolt blond svenska:
Förutsatt att alla verkligen efterlyder mina råd och mitt tal så skulle jag säga - från och med nu inleder vi alla fred på jorden där vi alla är snälla mot varandra och ingen skadar sin medmänniska och det efterlever vi så länge det finns människor på jorden.   Tumme upp

Bästa hittills  personlig så skulle jag nog tyvärr sälja min taltid det företag som hade betalat bäst.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att de lyssnar garanterar inte att de gör som man säger. Så det känns inte som att världens underverk skulle hända bara för att världens blickar riktades mot mig. 


   
SvaraCitera