Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du vilja kunna?


Ämnesstartare

Fråga om du har lust :>


   
Citera

Tai Lung: Teleportera, men i det landet du är i just då och bara till ställen där du har varit.1 s

fuck va nice


   
SvaraCitera

hade varit som värsta diablo bossen, teleportat runt och kört AoEer hit o dit, uj uj

eller bara handlat mat på natten


   
SvaraCitera

Teleportera förstås. Kanske Flyga beroende på hur pass högt och snabbt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musisen:
hade varit som värsta diablo bossen, teleportat runt och kört AoEer hit o dit, uj uj

eller bara handlat mat på natten

låter najs 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:
Teleportera förstås. Kanske Flyga beroende på hur pass högt och snabbt.

När det gäller flygningen så kan man då typ flyga 250m upp och typ 60km/h 


   
SvaraCitera

Tai Lung:

När det gäller flygningen så kan man då typ flyga 250m upp och typ 60km/h 

då blev den också redigt intressant hm


   
SvaraCitera

Tai Lung:

När det gäller flygningen så kan man då typ flyga 250m upp och typ 60km/h 

Det räcker! Frågan är bara om det då är bättre än teleportera... Man kommer ju iväg på en gång om någon jagar en medans folk fortfarande kan ta fatt en om man flyger.
Är trevligare att flyga, speciellt om man vill ta sig till ställen där teleporteringen inte fungerar då man ej ännu varit där.
Teleportera är ändå på en gång. Tänk vad mycket man kan göra. Besöka ett konstmuseum i Moskva och sedan teleportera sig fram och tillbaka mellan en grotta i östra Ryssland och museumet och bygga sig ett otroligt hem och till affären och handla vad man vill och ha tillgång till mängder av olika platser nästan samtidigt. Skulle nog bli ett fasligt jetlag dock. Tänk att färdas mellan natt och dag om man är i Ryssland exempelvis. Menmen.

Lär dock ta ett tag att bygga upp sin portfolio av platser där man varit. Man måste ju ändå resa på fot en hel del till att börja med innan man fått ett par ställen att resa emellan.

Väljer teleportering även om flygning också ligger ganska tätt bakom.


   
SvaraCitera

jag hade nog tagit flygandet, går nog att bemästra bägge två i strid men shit, man kan ju ba ha ett svärd och flyga in i motståndare i 60km/h

teleport hade ju fungerat också men jag är mer direkt tror jag...båda hade fungerat för hade varit kul o llura skjortan av folk men ahh, med tanke på att man kan utforska själv med flygandet osv så hade jag valt det pga det också, även om teleport egentligen är överlägset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musisen:
jag hade nog tagit flygandet, går nog att bemästra bägge två i strid men shit, man kan ju ba ha ett svärd och flyga in i motståndare i 60km/h

teleport hade ju fungerat också men jag är mer direkt tror jag...båda hade fungerat för hade varit kul o llura skjortan av folk men ahh, med tanke på att man kan utforska själv med flygandet osv så hade jag valt det pga det också, även om teleport egentligen är överlägset

Aa alltså jag börjar inse nu att jag skulle ha spätt ut teleporterings svaret lite mer, men det gjorde jag inte....


   
SvaraCitera

Tai Lung:

Aa alltså jag börjar inse nu att jag skulle ha spätt ut teleporterings svaret lite mer, men det gjorde jag inte....

aa typ teleportera 2 ggr per dag eller nåtsånt hmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musisen:

aa typ teleportera 2 ggr per dag eller nåtsånt hmmm

eller typ två gånger i veckan :>


   
SvaraCitera

Tai Lung:

eller typ två gånger i veckan :>

då hade jag valt o flyga alla dar i veckan hohoho


   
SvaraCitera

osynlig trots avkläddhet. föredrar att va naken ändå. skulle kunna tjuvlyssna som fan på olika myndigheter och organisationer och skapa ett internationellt kalabalik. 


   
SvaraCitera

tankeläsning vore fränt, äga skiten ur folk hahah, osynlig vore också ganska fränt så länge ingen märker om man står precis bredvid


   
SvaraCitera