Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle ni ge hon på bilden (1-10)?


mens
 mens

Hon ser bra ut men bilden är ju ej oarbetad precis. 7? Venne. Högre kanske. Gillar hennes näsa. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

blir nu smärtsamt påmind om hur en kompis pojkvän påpekat min näsas utseende och min kompis snällt återberättade det för mig. skitlängesedan men minns det som igår. 


   
SvaraCitera
Smilen

7 Helt okej. Mer än godkänd, en sjua är ett bra betyg, men kanske inte övertygande.


   
SvaraCitera

2/10 pga blond


   
SvaraCitera

8/10 rent objektivt skulle jag säga. För mig är hon en 7/10


   
SvaraCitera
time
 time

Bilden är ju så sanslöst redigerad. Kan också få silkeslen hy med ett knapptryck om jag vill. Säger inte att hon inte är söt, det är hon, men det är inte värt att jämföra utseende med någon som uppenbarligen har redigerat bort vad han eller hon tycker är "fel".


   
SvaraCitera

time:
Bilden är ju så sanslöst redigerad. Kan också få silkeslen hy med ett knapptryck om jag vill. Säger inte att hon inte är söt, det är hon, men det är inte värt att jämföra utseende med någon som uppenbarligen har redigerat bort vad han eller hon tycker är "fel".

fast man blir ju inte direkt snyggare av att redigera så att man får sån hy. hon är nog snyggare på riktigt.


   
SvaraCitera
time
 time

dinkompis:

fast man blir ju inte direkt snyggare av att redigera så att man får sån hy. hon är nog snyggare på riktigt.

Säkert, men när jag var yngre och horribelt osäker på mitt utseende höjde jag också tjejer som såg ut sådär på foton till skyarna utan att lägga minsta tanke på att det faktiskt inte ser ut sådär på allvar. Kan vara bra att påpeka att det är redigerat.


   
SvaraCitera

5              


   
SvaraCitera

vet vi något om hennes barnafödelse- höfter? 


   
SvaraCitera

mvh dwight schrute


   
SvaraCitera

Niklas:
5              

Är väl skillnad på snygg och attraktiv? Jag tycker hon ser ganska bra ut men tycker inte alls hon är attraktiv. Ser inte hur man kan ge henne en 5a


   
SvaraCitera
mens
 mens

dinkompis: fast man blir ju inte direkt snyggare av att redigera så att man får sån hy. ho

Klart man blir snyggare av att ta redigera bort finnar, mörka ringar runt ögonen, rynkor etc.


   
SvaraCitera

mens: Klart man blir snyggare av att ta redigera bort finnar, mörka ringar runt ögonen, rynkor etc.

Vadå "klart"? Jag tycker bara man ser jävligt tråkig ut. Ungefär samma som när man försöker skapa gitarrljud via datorprogram, det är ju inte alls lika vackert som ljudet från en riktig gitarr. Tråkigt och onyanserat. 

Sen tycker alla förstås olika, du kanske tycker det är snyggare med massa retuscheringar vad vet jag.


   
SvaraCitera

dinkompis:

Är väl skillnad på snygg och attraktiv? Jag tycker hon ser ganska bra ut men tycker inte alls hon är attraktiv. Ser inte hur man kan ge henne en 5a

Hennes ögon är ej tillräckligt blåa ju


   
SvaraCitera