Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle ni gjort?


Ämnesstartare

Hej, jag är nyfiken. Vad skulle ni gjort om ni var ensamma i ett rum med en tjej som ni tyckte om och så plötsligt klär hon av sig eller flashar brösten? Hur skulle ni reagera?


   
Citera

springa därifrån


   
SvaraCitera

om hon klär av sig utan anledning skulle jag nog ignorera eller typ gå


   
SvaraCitera

eh blivit rädd


   
SvaraCitera

Tafsa på dem, nej men jag skulle...det är en svår fråga. Beror på hur mycket man gillar personen men överlag skulle jag nog bli ställd.


   
SvaraCitera

spontan nakenhet kan ju vara trevligt om personerna i fråga är snygga alt. söta, i alla fall. men det är ju skillnad mellan folk som har någon anledning (om än vag) att klä av sig, eller om de bara spontant gör det. typ, om de håller på att byta om eller något (är väl inte så ovanligt att folk gör utan att bry sig), eller om de bara klär av sig rent allmänt. kanske blir lite stelt i det senare fallet.


   
SvaraCitera

Beror på situationen men jag skulle nog bli ganska ställd om hen utan anledning slängde av sig kläderna.


   
SvaraCitera

hörrö hundflickan, gör du detta kan du bli anmäld för sexuellt ofredande, det är inte ok att blotta sig juuuuuuuuuu


   
SvaraCitera

Jag skulle nog fråga av vilken anledning hon tar av sig, alternativt vända bort blicken.


   
SvaraCitera

Det beror på hur pass väl jag känner henne tror jag, har iofs inget direkt intresse utav bröst, hade hon flashat rumpan hade jag nog gått igång mer..  


   
SvaraCitera

Hade sagt: kom hit Blink


   
SvaraCitera