Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle ni gjort?


Ämnesstartare

Jag är inte riktigt säker på hur jag ska komma ut som bi, haft det för mig själv i 2 år. Hur skulle ni gjort?


   
Citera

Jag kan se två alternativ beroende på hur du känner, då man i min åsikt egentligen inte heller behöver komma ut. Alltså alternativet att andra förstår att du är bi när du skaffar tjej. Men om du känner att du måste komma ut så är nog alternativet att säga det rätt ut bäst. Så gjorde en klasskamrat och det fungerade bra (från mitt perspektiv). 


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Jag märkte att jag var gay när jag var 14, och kom ut för min bästa kompis för en månad sen. Jag var 17 då btw... Jag hade som mål att komma ut före jag skulle fylla 18. Hur som helst jag skickade ett SMS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför ska man behöva basunera ut det för omvärlden och göra en stor grej av det?
lev som du vill göra och folk kommer att märka det på egen hand förr eller senare, onödigt att vara dramatisk 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAAB:
Jag märkte att jag var gay när jag var 14, och kom ut för min bästa kompis för en månad sen. Jag var 17 då btw... Jag hade som mål att komma ut före jag skulle fylla 18. Hur som helst jag skickade ett SMS.

Jag märkte ungefär vid 12-14. Att jag var det.


   
SvaraCitera

Jag gjorde ett inlägg på instagram och många tog det bra


   
SvaraCitera