Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle ni ha valt?


Ämnesstartare

I livet finns det massvis med saker som kan hända dig, du kan bli framgångsrik, skaffa dig en partner, bli känd i hela världen, vinna 10 000 000 kr i lotteri osv. Vad skulle ni ha valt om ni kunde bara välja en sak?


   
Citera
Ämnesetiketter

Leva för evigt helt klart! Skulle vara ganska coolt att se hur världen ser ut om t.ex 200 år.


   
SvaraCitera

Sista alternativet känndes lockande men evigheten är en lång tid!
Det är svårt att veta om det skulle göra mig fruktansvärt olycklig med tiden eller det motsatta. Men kanske väljer jag det eller resa runt omkring i världen.


   
SvaraCitera

Leva för evigt om låter najs om man kan dö av skador, så man kan ta livet av sig när man är less


   
SvaraCitera

Skolsatsaren: Att skaffa dig din drömpartner


   
SvaraCitera

Skolsatsaren:Vad skulle ni ha valt om ni kunde bara välja en sak?

Det är ett svårt val. Måste välja drömpartner dock, om jag är tvungen att välja en sak endast.
Annars hade jag valt drömpartner och att bli framgångsrik.


   
SvaraCitera

PWr:
Leva för evigt helt klart! Skulle vara ganska coolt att se hur världen ser ut om t.ex 200 år.

skulle också vara rätt så tråkigt att leva efter att jorden skulle förstöras av en asteroid som kanske är lite mer än hälften så stor som jorden? 


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

skulle också vara rätt så tråkigt att leva efter att jorden skulle förstöras av en asteroid som kanske är lite mer än hälften så stor som jorden? 

Äh, det händer inte.


   
SvaraCitera

PWr:

Äh, det händer inte.

Det vet ju inte du.


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

Det vet ju inte du.

Nu ska vi inte va så negativa 


   
SvaraCitera

PWr:

Nu ska vi inte va så negativa 

Negativa? Jag trodde att vetenskapen och NASA var smartare än dig...


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

Negativa? Jag trodde att vetenskapen och NASA var smartare än dig...

Ingen är smartare än mig.

Vilken tur att vi kanske kan bo på Mars också om 200 år så vi slipper Jordens undergångTumme upp


   
SvaraCitera