Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle ni önska om ni hade bara en önskning?


musisen:

testa att försöka meditera under mensen, alltså inte försöka "reda ut" saker alls eller dylikt, för man börjar fungera lite vrickat då och jag tror speciellt att det har att göra med att man fortfarande är för hård typ, vill vara för hård

Förstår ingenting av det du nyss sa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filmjölk:

Förstår ingenting av det du nyss sa

är nog mest o känna efter, kan inte verfiera denna teori men kan vara värt o testa


   
SvaraCitera

Skulle ha önskat mig en person som skulle vara mitt andra halva av mitt liv.


   
SvaraCitera
reben

av de där så cashen


   
SvaraCitera

Få en ny familj


   
SvaraCitera
Taif
 Taif

Ariaamiridavani92:
Jag undrar vad ni skulle ha önskad er om ni hade chansen att önska något, men bara en gång.

Best är att gå back i tiden man kan göra grejerna om och om ingen tills man får best resultat.


   
SvaraCitera
Vasant

Jag valde "kunna allting..." för att jag tänker att jag skulle kunna bidra till världen och göra den bättre, ev starta en ny planet för allt går ju åt helvete just nu... 


   
SvaraCitera

Att jag fick oändliga önskningarMycket glad


   
SvaraCitera

Leva för alltid skulle jag säga.


   
SvaraCitera

Et friskt och hälsosamt liv och vara rik på köpet haha! 😉 


   
SvaraCitera

Av alternativen som finns att välja mellan skulle jag önska att jag kunde tala alla världens språk, eftersom språk är något som jag intresserar mig otroligt mycket för. 


   
SvaraCitera
färg

Så himla uppenbart men: vara lycklig.


   
SvaraCitera

Jag skulle önska mig att jag skulle få 40,000,000 önskningar till. Och då skulle jag kunna få önska mig 40 miljoner saker och ting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att inte må piss för minsta lilla

att man kunde vara glad even for once

att man kunde känna sig vacker

att man kunde bli vacker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej! Om du vіll hа grаtіs sех → http://vyx.se/y0p ← dеt finns många tjejer sоm väntar på din pеnіs i din stad 🙂 DESS GRATIS


   
SvaraCitera