Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle ni säga om...


Bra dä!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han undrar om det gör någon skillnad om hon snart är tretton..

...för mig är det bs och det ändrar inget men jag relayar frågan ändå lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChristofferA:

I detta fall; Kille 18 och Tjej 12.

ChristofferA:

Note: Inte mig. Min kusin är killen.

Du måste var väldigt tight med kusinen om du måste fråga om detta ÅT HONOM på ett forum såhär... [censur]

Uppenbarligen verkar du inte anse det helt rätt, eftersom du frågar, så varför säger du inte det till "honom"? Eller tror du "han" kommer ta dig mer på allvar om du säger "Du, enligt mig, och även en del användare på Ungdomar.se, så är det fel att du är tillsammans med en 12-åring."? [rolleyes]

ELLER, så är du kusinen, herr P18.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För fjärde och sista gången, kusinen =/= mig. Over to matters at hand. Jag sa till honom att jag tyckte inte det var helt rätt, min kusin ville ha second opinions och förutom mig vågar han ibte prata med någon om det. Han visste att jag har ett konto här så han bad mig starta en thread om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det är inte okej. Det finns en väldigt stort chans att han utsätter henne för ett utnyttjande som hon kan drabbas väldigt hårt av. De är även på olika nivåer i livet. Hon är inte ens blivit tonåring och han är påväg att bli vuxen. Ser inte hur det kan vara bra på något sätt. Sedan kan de ju inte heller umgås då vänner och bekanta i närheten skulle reagera, och det med all rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChristofferA:

För fjärde och sista gången, kusinen =/= mig.

Det har ingen betydelse vad du skriver, vi väljer att tro på det andra ändå. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten: We think alike.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nice, skulle jag säga


   
SvaraCitera