Aviseringar
Rensa alla

vad söta ni är


Ämnesstartare

era jävla djurplågare[love]

ne ja skoja bara ni är små havsstjärnor

Image

GULLIGA :$


   
Citera
Ämnesstartare

nu äre dags

Image

för..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina bästa

Image

GIFS [cry][cry][cry]

Image

[love][love][love][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

puss gms<3

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mevlut är ett roligt namn, speciellt att säga, men det kanske bara är med min dialekt.. [sad]


   
SvaraCitera
kook
 kook

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Mevlut är ett roligt namn, speciellt att säga, men det kanske bara är med min dialekt..

mevlut? va [blush] de låter ju som en pokemon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

mevlut? va de låter ju som en pokemon

aa lr jag uttalar det mevlutt, blir ett roligt ljud när v-l-u och sen tvästopp med.

överdriver uttalet liksom, v typ tänderna över underläppen typ sen l bak me tungan i gomen så långt det går sen ett gutturalt u sen T o det snabbt liksom

[cool][rolleyes][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan heta mevlut mevlut erding gjorde mål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

aa lr jag uttalar det mevlutt, blir ett roligt ljud när v-l-u och sen tvästopp med.

ame så säger jag också [blush]

Isotop:

överdriver uttalet liksom, v typ tänderna över underläppen typ sen l bak me tungan i gomen så långt det går sen ett gutturalt u sen T o det snabbt liksom

haha gjorde så det är kul med ord som uttalas på konstiga sätt att man gör konstiga saker typ miner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min lella shölpadda melvutt hAHAHAHa mevlött mevlutt medludd lite navelludd i örat

har dom ens öron.. mevluttar har väl tops i öronen ibland trorj ag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

haha gjorde så det är kul med ord som uttalas på konstiga sätt att man gör konstiga saker typ miner

[bigsmile] aa! men man får akta sig så att man inte sitter och säger mevlut en massa gånger på bussen t.ex. då tror folk att man är cp [sad]


   
SvaraCitera
kook
 kook

Image


   
SvaraCitera