Aviseringar
Rensa alla

Vad spelar folk nuförtiden och varför?


Killing floor 2, overwatch, League of Legends, warhammer vermintide 2. De multiplayer spel jag spelar i denna period. Kör massa små indie spel solo vid sidan av typ.


   
SvaraCitera

Inte Jung:

Förstapersons grafiskt äventyr som går ut på att knulla på en fest

Så inte the sims house party. 


   
SvaraCitera
Cobrak

World of Warcraft <333


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

Regenerators och Scagdead dock.. skiter på mig varje gång Gråter

Regenerators... Det jävla labbet man träffade på dom för första gången. Ryser när jag tänker på det.

Levererade all magnum-skott jag hade och aset fortsatte envisa. Biter tag i halsen, nightmare fuel! Kan inte bestämma mig om Nemesis från RE3 är värre eller Regen. Båda innebär trauma för mig iaf.


   
SvaraCitera

lol o rs för det mesta 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:

Hatar Crimson Heads som alltid ska jaga en och så har man ingen kerosene för att bränna ihjäl dem, och det där jävla ljudet de gör när de reser sig upp från golvet. Hundarna är jag inte rädd för dock.

Vet inte vad det är med hundarna men nerverna klarar inte av det alls!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dennisz99:
lol o rs för det mesta 😛

Rs3 eller Old School?


   
SvaraCitera

Tomatmacka:

Rs3 eller Old School?

old school 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dennisz99:

old school 🙂

Härligt


   
SvaraCitera

Tomatmacka:

Härligt

Spelar du det eller vad? 🙂


   
SvaraCitera
Listus

Black Ops 4 on PS4 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dennisz99:

Spelar du det eller vad? 🙂

Spelade, mest innan Old School men har spelat Old School en del också. Mest Ironman då jag tyckte det verkade roligare, och det var det.

Kör du vanligt eller hc/ironman?


   
SvaraCitera

Tomatmacka:

Regenerators... Det jävla labbet man träffade på dom för första gången. Ryser när jag tänker på det.

Levererade all magnum-skott jag hade och aset fortsatte envisa. Biter tag i halsen, nightmare fuel! Kan inte bestämma mig om Nemesis från RE3 är värre eller Regen. Båda innebär trauma för mig iaf.

Jag orkar inte köpa thermal scope så jag brukar bara flasha dem och springa. Det blir dock jobbigt i det rummet där det finns två och man har med sig Ashley och måste putta containers för att komma ut.


   
SvaraCitera

Fifa


   
SvaraCitera

Mycket Hearts of Iron 4 på sistone. Men även lite League of Legends, Mount & Blade: Warband, Diablo 3, OpenTTD, Victoria 2 och diverse andra spel.


   
SvaraCitera