Aviseringar
Rensa alla

vad spenderar ni pengar på?


Öl


   
SvaraCitera

Största delen tågbiljetter


   
SvaraCitera

När jag gjorde typ en ekonomisk översikt på banken för ett par månader sen så kom jag fram till att det enda som jag lägger pengar på i övrigt än bassaker (kläder, mat blabla) är öl och skivor, typ[smile]


   
SvaraCitera

Droger


   
SvaraCitera

Tiotype_:

onödiga skitsaker


   
SvaraCitera

Hej PicheN...när man är ungdom, så finns det mycket att lägga pengar på..som man kan om man vill. Alla gör olika..och ingen använder sina pengar till samma..som nån annan...så därför får du olika svar..när man berättar. Jag tar mig själv..som exempel. Jag använder mina pengar..till att köpa kläder..smink..gå på bio..allt möjligt..som dem flesta gör:). Sen är jag med i en anti-mobbing förening..också..som jag donerar pengar till..för att stoppa mobbing..och det tycker jag är viktigt. För mobbing ska inte få förekomma..så då lägger jag hellre mina pengar på nånting gott..än att köpa godis..för allt.


   
SvaraCitera

Jag vette fan, de försvinner bara.


   
SvaraCitera

jag spenderar inte pngar ås jag har en hel hög med pengar redo att spenderas vi ett bra tillfälle [y]


   
SvaraCitera

cigaretter[sad]


   
SvaraCitera

tobak
äta ute
krogen
wienerbröd och annat gott
mobilen


   
SvaraCitera

äta ute tror jag


   
SvaraCitera

för tillfället gör jag om i min våning dit vi ska flytta. så inredning, typ möbler och tapeter och shit.
annars vanligtvis tobak och kläder.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Ett tag var det hyra, bredband och mat och sånt, men nu är jag tillbaka på kläd, godis, smink och tramsstadiet igen. En del går till cigg och annat smuts, men mest är det väl kläder och mat/fika ute.


   
SvaraCitera

På kläder och sånt som jag behöver!


   
SvaraCitera
Exner

Hyra, mat och skor.

[mad]


   
SvaraCitera