Aviseringar
Rensa alla

Vad står det i ditt senast mottagna Facebookmeddelande?


Ämnesstartare

gillar din avsky


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"nu ser jag :)"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Tufft!"


   
SvaraCitera

"Det är inte så att jag inte vill. Men just nu funderar jag på att flytta till Israel efter att jag har gjort klart min utbildning. Kanske dit eller nån annanstans. Jag vet inte det än, men det har vi pratat genom många gånger"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"allt som har med grafik att göra, hemsidor, posters, visitkort osv"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jättelångt meddelande om missförstånd från en "övermänniska", de är inte missförstånd, jag ser rakt igenom henom. Icke!


   
SvaraCitera

"Vet intw vem av f4 hade passat mig Galen jag hade nog tröttnat på han som spelar instrument även om han är snyggast enligt mig xD hmm...han som håller på med te hadr jag nog valt även om han är en player" Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Okej."


   
SvaraCitera

"I tribe såg jag inte hela såg bara några avsnitt hos en kompis för 1-2 år sen har redan glömt bort typ" Mycket glad Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Vi kommer nu" 


   
SvaraCitera

"Kodai family var mysig o bra o faktisk kändes realistisk typ att många hade reagerat så om det hände på riktigt xD ungefär min gräns på fantasy justnu den filmen är tycker jag mer känns som en saga än fantasy. Ungefär som filmen Enchanted Hjärta"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tumme upp]


   
SvaraCitera

"Haha ja skriver d för ofta Mycket glad min ultimata drama efter buzzer beats" XDDD


   
SvaraCitera

"Haft paus på tatta dramat men ska försöka se färdig den snart, bara 4 avsnitt kvar på den" 

tatta Hjärta


   
SvaraCitera

"Man kanske kan tillfällig blockera medelanden för att sen avblockera? Risken blir att d blir svårt att få kontakt om vi går om varandra t ex när du inte är upptagen så är jag upptagen, när du är upptagen så är jag inte upptagen eller så kanske man är upptagen båda 2...kan ta veckor innan det nås fram då o då kanske man inte orkar läsa om ordentligt eller minns vad man ville skriva eller blir kortfattade svar som att man inte bryr sig även fast man bryr sig osv osv XDDD vet inte om man hade orkat gå i omgångar om det blivit så i längden. Eller så funkar d jättebra, svårt o veta innan man provat" XD


   
SvaraCitera