Aviseringar
Rensa alla

Vad stör du dig på som andra UMare gör på UM?


Ämnesstartare

När isola & sägmig har en åsikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När någon blir sur och aggresiv för ingenting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dryghet och högmod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När någon citerar mig o tar bort/får sitt inlägg borttaget (ja, även om det bara är o trycka på krysset vid notifikationen - blir liksom så jävla nyfiken, vad stod det? varför fick det inte stå kvar???)Rodnar

isola: ni är samma människor ändå och skriver samma typ av inlägg så vad ni heter kan väl få spela mindre roll men nä.

Dom vill väl försöka trolla och/eller kanske tror dom att folk tänker "aha, en till som tycker som hen som avreggade gjorde" i stället för o tänka "hen skapade nytt konto igenTrött"

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
När någon citerar mig o tar bort/får sitt inlägg borttaget (ja, även om det bara är o trycka på krysset vid notifikationen - blir liksom så jävla nyfiken, vad stod det? varför fick det inte stå kvar???)Rodnar

Dom vill väl försöka trolla och/eller kanske tror dom att folk tänker "aha, en till som tycker som hen som avreggade gjorde" i stället för o tänka "hen skapade nytt konto igenTrött"

Hjärta

Eller så vill man inte att allt man har skrivit finns på samma konto?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När folk argumenterar på en valpig nivå, gäller såväl blöjnazister som vänsterliberala muppar i 30-årsåldern.


   
SvaraCitera

När det argumenteras mot kommunismen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När det argumenteras för kommunism.


   
SvaraCitera

UFC- supportrar


   
SvaraCitera
Plato

Wagner: jihadistmongo

Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Män


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis: Eller så vill man inte att allt man har skrivit finns på samma konto?

Eh? Vad har det för betydelse?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84
Dom vill väl försöka trolla och/eller kanske tror dom att folk tänker "aha, en till som tycker som hen som avreggade gjorde" i stället för o tänka "hen skapade nytt konto igenTrött"

Hjärta

Eller så kan det vara för att man känner för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, gud vilken bra tråd, här ska gnällas. Rodnar

1. När användare uppenbart provocerar fram ett tjafs i någon tråd, för att sedan anmäla den andra parten för att vara otrevlig/aggressiv. Man ba men hallå var inte blind för din egen medverkan!?

2. När nån användare är direkt otrevlig mot en annan användare, och den som blir kränkt bara svarar tillbaka otrevligt istället för att anmäla inlägget och låta oss sköta det. FÖR DÅ BLIR DU JU FAKTISKT INBLANDAD I DET OCH DET BLIR ÄNNU VÄRRE. Anmäl direkt ba'.

3. Användare som ger sig in i diskussioner och när de inser att de har fel ba "mm men jag håller med dig du fattar bara inte vad jag menar" och man ba HALLÅ JO JAG FÖRSTÅR OCH NEJ VI HÅLLER INTE MED VARANDRA.

Nä men för det mesta så tycker jag ni är dunderfina, mina umisar Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Eh? Vad har det för betydelse?

Hjärta

Privacitet


   
SvaraCitera