Aviseringar
Rensa alla

Vad stör du dig på?


Ämnesstartare

Skriv upp saker som du stör dig på för tillfället, stort som smått. 


   
Citera
Ämnesstartare

att alla inte fattar hur bäst jag är och att det är först till kvarn som gäller Galen så himla dumma alla!! Galen ska börja tycka och störa mig på att alla är skräckslagna inför hur bäst jag är och drf inte vågar ist Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att min rumpa blivit så djävla fet. asså det är sjukt hur stor den kan bli, blir nästan stolt för att det är så sällsynt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när man äter blodapelsin och saften sprutar överallt inkluderat mitt jävla öga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mig själv


   
SvaraCitera

att det ska ta sån tid för potatis att koka, är hungrig och vill äta nu men potatisen vill inte bli klar snabbt nog Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stör mig på:

Amerikaner, det kliade på pungen nyss, Erik Hamrén, att jag hela tiden glömmer att panta alla jävla ölburkar och  förstås... AIK.

Positiva saker är: Melissa Horn, att jag bunkrat upp med Arvid Nordqvist Classic Svea,  har en massa seminarier på g samt att det är en ganska lugn vecka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jimmie Åkesson och hans slickade snebena som ger mig kväljningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker lite synd om Jimmie, han försöker iaf vara slipad och slick medan resten av partiledningen kutar runt med järnrör och skriker "babbe", fuckar upp högstadiematematik eller knarkar ihjäl sig. Surrounded by idiots liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt och inget. 

Jag är osäker. 


   
SvaraCitera

Att jag är sjuk men har två viktiga prov imorgon, arg för att det inte går att skicka dofter via telefonen osv..............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stör mig på alla som dömer mig utan att känna mig^^ låter cheesy men är medveten om att det är ett gäng som gör det^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kvinnliga ting som gör ont och får en att vilja krypa ihop, osäkerhet och att behöva vänta, fågelfanskap, hundfanskap, att mina händer knappt går att värma upp, att bo hemma, att Simpsons visst börjar klockan åtta och inte klockan sex.

K


   
SvaraCitera