Aviseringar
Rensa alla

Vad svarar man?


Ämnesstartare

Om någon hela tiden frågar om du vill ses och du inte vill det, vad säger du då?

Har sagt att jag är upptagen, inte har tid, att vi kan ses ngn annan gång osv. men får bara massa "okej, önskar du hade lust nån gång... du har aldrig lust" massa typ emo-svar

hänt mig flera ggr med olika personer & slutar ALLTID med att de typ blir arga eller elaka tbx...


   
Citera
Ämnesstartare

Sluta vara så tillgänglig. Kommunicera bara via mail, problem solvedTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Sluta vara så tillgänglig. Kommunicera bara via mail, problem solvedTumme upp

hehe svårt när han bor 1 trappa ned och säger det så fort vi råkar se varandra (ofta)


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

I ditt läge hade jag helt ignorerat alla personens fortsatta kontaktförsök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad:

hehe svårt när han bor 1 trappa ned och säger det så fort vi råkar se varandra (ofta)

Jobbigt, hade inte velat bott såLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Jobbigt, hade inte velat bott såLedsen

mm, hemskt


   
SvaraCitera

I ditt läge hade jag nog personligen berättat för honom att jag inte är intresserad av ngt mer än "vänskap". Sparar ev. mkt smärta för båda parter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:
I ditt läge hade jag nog personligen berättat för honom att jag inte är intresserad av ngt mer än "vänskap". Sparar ev. mkt smärta för båda parter

han säger att han bara vill vara vän & ta prata
alla har sagt så, de är ju inte dumma i hvudet & säger till en främling "hej ska vi knulla?" 
börjar ju med lätt vänskap

är iaf inte intresserad av att vara vän. är inte intresserad av att träffa killar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
I ditt läge hade jag helt ignorerat alla personens fortsatta kontaktförsök.

känns jättehemskt att göra så 🙁 blir så ledsen av att svara kallt och försöka ignorera... Får ont i hjärtat osv.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

hahahlurad:

känns jättehemskt att göra så 🙁 blir så ledsen av att svara kallt och försöka ignorera... Får ont i hjärtat osv.

Jo fast annars får du ju likso bara acceptera altl de andra och de känns inte som trevligare direkt :/ men förstår helt att det kan vara skitjobbigt att göra så


   
SvaraCitera
lax
 lax

kör denna "alltså, jag ska vara ärlig med dig. som du märkt kanske jag inte varit så tillgänglig men det är lite så jag är. jag är inte en sån person som gillar att hänga med andra människor så ofta, typ alltid haft det så. trivs bäst själv. ta inte illa upp, men jag trivs bäst ensam." 

typ en historia om hur du måste reservera tid för tt vara ensam.

du kanske ljuger då, kanske inte. men vad ska motargumentet vara? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Jo fast annars får du ju likso bara acceptera altl de andra och de känns inte som trevligare direkt :/ men förstår helt att det kan vara skitjobbigt att göra så

Jo, sant 🙁 blir ju otrevligare & otrevligare för varje gång de tjatar... Men tror jag fick hnm att sluta nu iaf. sa att han ej respekterar att ja har mkt att göra så svara han att han gör det osv. så tackade.
känns lite bättre (y)


   
SvaraCitera
lax
 lax

SKYLL PÅ DIN PSYKISKA LILLA FREUD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner en sån, svarar bara "nej, jag orkar inte" om inget annat svar finns, han är en pushover så blir aldrig något gnäll


   
SvaraCitera

hahahlurad: "okej, önskar du hade lust nån gång... du har aldrig lust" massa typ emo-svar

det är ju för att du inte är ärlig. skyll dig själv.


   
SvaraCitera